Nowa kampania marki CashBill

Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową. Za przygotowanie kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Klienci sklepów internetowych nie wyobrażają sobie już zakupów bez...
Zabawki Chicco

Akademia Misia Podróżnika Chicco – nauka poprzez zabawę

26 września Europa obchodzi Dzień Języków Obcych. Marka Chicco, ekspert w zakresie produktów dla dzieci: akcesoriów, wózków, fotelików, mebli oraz zabawek, w tym zabawek językowych, rozpoczęła świętowanie...

Ruszają darmowe webinaria dla przyszłych testerek oprogramowania

Informacja prasowa Fundacja Mamo Pracuj wspólnie z zespołem Testuj.pl już po raz drugi organizują bezpłatne webinaria kierowane do kobiet, szczególnie matek, chcących przebranżowić się i rozpocząć karierę w...

Konkurs na 50-lecie

Firma budowlana Budimex świętuje w tym roku 50-lecie i z tej okazji organizuje konkurs fotograficzny, w który zaangażowała m.in. znanego fotografa Adama Nurkiewicza. Przez 50 lat działalności Budimex...

Nowa jakość w krakowskim Funktionalu

Funktional od lat pracuje na opinię agencji stawiającej na rozwój i stale „uczącej się”. Do tej pory firma oferowała najlepsze praktyki w zakresie obsługi połączone z szeroką...

Nowy logotyp Fundacji Radia ZET

2 stycznia br. Fundacja Radia ZET zmieniła swój logotyp. Nowy bezpośrednio nawiązuje do obowiązującego loga Radia ZET. Serce symbolizuje odpowiedzialność społeczną stacji wpisaną w jej DNA. Fundacja Radia...

EFL startuje z Klubem Młodego Przedsiębiorcy we Wrocławiu

Europejski Fundusz Leasingowy, jedna z pierwszych i największych firm leasingowych w Polsce, startuje z projektem CSR „Klub Młodego Przedsiębiorcy”, który jest skierowany do wychowanków Wrocławskiego Centrum Opieki...

Nowy szef Nano Interactive

Krzysztof Silarow za sterami polskiego oddziału, wzrost zatrudnienia, zmiana siedziby oraz większe nakłady na rozwój unikatowych produktów i własnej sieci wydawców. Powyższe zmiany oraz dynamiczny rozwój spółki...

Agnieszka Radwańska w kampanii Profbud „Tu jest mój dom”

Wraz z początkiem września ruszyła kampania wizerunkowa warszawskiego dewelopera Profbud, pod hasłem „Tu jest mój dom”. Jej twarzą została Agnieszka Radwańska. To już kolejny projekt, który najbardziej...

Mint Media dla marki Meizu

Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się marki Meziu w Polsce, agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową. Współpraca pomiędzy...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...