Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania w mediach społecznościowych. Agencja...
Zabawki Chicco

Akademia Misia Podróżnika Chicco – nauka poprzez zabawę

26 września Europa obchodzi Dzień Języków Obcych. Marka Chicco, ekspert w zakresie produktów dla dzieci: akcesoriów, wózków, fotelików, mebli oraz zabawek, w tym zabawek językowych, rozpoczęła świętowanie...

Nowa jakość w krakowskim Funktionalu

Funktional od lat pracuje na opinię agencji stawiającej na rozwój i stale „uczącej się”. Do tej pory firma oferowała najlepsze praktyki w zakresie obsługi połączone z szeroką...

Nowa kampania marki CashBill

Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową. Za przygotowanie kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Klienci sklepów internetowych nie wyobrażają sobie już zakupów bez...

Konkurs na 50-lecie

Firma budowlana Budimex świętuje w tym roku 50-lecie i z tej okazji organizuje konkurs fotograficzny, w który zaangażowała m.in. znanego fotografa Adama Nurkiewicza. Przez 50 lat działalności Budimex...

Ruszają darmowe webinaria dla przyszłych testerek oprogramowania

Informacja prasowa Fundacja Mamo Pracuj wspólnie z zespołem Testuj.pl już po raz drugi organizują bezpłatne webinaria kierowane do kobiet, szczególnie matek, chcących przebranżowić się i rozpocząć karierę w...

EFL startuje z Klubem Młodego Przedsiębiorcy we Wrocławiu

Europejski Fundusz Leasingowy, jedna z pierwszych i największych firm leasingowych w Polsce, startuje z projektem CSR „Klub Młodego Przedsiębiorcy”, który jest skierowany do wychowanków Wrocławskiego Centrum Opieki...

Nowy logotyp Fundacji Radia ZET

2 stycznia br. Fundacja Radia ZET zmieniła swój logotyp. Nowy bezpośrednio nawiązuje do obowiązującego loga Radia ZET. Serce symbolizuje odpowiedzialność społeczną stacji wpisaną w jej DNA. Fundacja Radia...

Agnieszka Prokopowicz odpowiedzialna za komunikację w Burda Media Polska

Agnieszka Prokopowicz objęła stanowisko PR menedżera w wydawnictwie Burda Media Polska. Prokopowicz odpowiada za strategię komunikacji zewnętrznej a w szczególności promocji zintegrowanej oferty mediowej Burdy. Z branżą wydawniczą...

Agnieszka Radwańska w kampanii Profbud „Tu jest mój dom”

Wraz z początkiem września ruszyła kampania wizerunkowa warszawskiego dewelopera Profbud, pod hasłem „Tu jest mój dom”. Jej twarzą została Agnieszka Radwańska. To już kolejny projekt, który najbardziej...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...