poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Havas Media wygrywa w przetargu marki Tarczyński

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin. Havas Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla...

Fat Buddha buduje wizerunek z agencją PR

W lutym br. Kostrzewa PR rozpoczęła działania public relations dla Fat Buddha – warszawskiego konceptu restauracyjno-koktajlowego. Do głównych zadań agencji Kostrzewa PR będzie należało sukcesywne budowanie wizerunku miejsca...

Ruszyła kampania społeczna Zrozumieć Starość

Promedica24 angażuje się w ogólnopolską kampanię społeczną Zrozumieć Starość, której organizatorem jest Fundacja Zaczyn. Za koncepcję filmu i strony odpowiada agencja Walk. Twoje zrozumienie wiele znaczy – to...

Nowa agencja na rynku eventowym

Na rynku eventowym pojawiła się nowa agencja – FLUO, stworzona przez Monikę Korol i Katarzynę Wysokińską. Obie założycielki firmy od lat działają w branży eventowej, choć każda...

Rekiny przejmują czwartą władzę

„W świecie zdominowanym przez media brak współpracy z nimi to biznesowe samobójstwo. (…) Książkę "Medialne lwy dla rekinów biznesu" z czystym sumieniem polecam wszystkim, zarówno początkującym, jak...

R22 przejmuje SeoFabrykę

Poznańska Grupa R22 kontynuuje zakupy. Właśnie nabyła gdyńską SeoFabrykę – firmę koncentrującą się na usługach SEO i SEM – stanowiącą ważny składnik usług dodanych, świadczonych w segmencie...

Youtuberzy przecierają szlaki

Krzysztof Gonciarz w swojej serii vlogów z Pjongczangu pokazuje kulisy przygotowań polskich sportowców i ich walki o medale. Krzysztof Gonciarz razem Kasią Mecińską relacjonuje on Zimowe Igrzyska...

Nowa jakość w krakowskim Funktionalu

Funktional od lat pracuje na opinię agencji stawiającej na rozwój i stale „uczącej się”. Do tej pory firma oferowała najlepsze praktyki w zakresie obsługi połączone z szeroką...

Ruszają darmowe webinaria dla przyszłych testerek oprogramowania

Informacja prasowa Fundacja Mamo Pracuj wspólnie z zespołem Testuj.pl już po raz drugi organizują bezpłatne webinaria kierowane do kobiet, szczególnie matek, chcących przebranżowić się i rozpocząć karierę w...

PR potrzebuje wyrzucenia słowa „wizerunek”

Paradoks czy zamierzony zabieg precyzyjnie wcelowany w oczekiwania współczesnych liderów biznesu? Tylko autentyczni liderzy osiągają w komunikacji i biznesie ponadprzeciętne efekty. I nie wynika to z tzw. kreowania...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...