Kto wypromuje Blocki?

Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie, planowanie i realizacja...

Era influencera – XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media,...

Złote Spinacze 2018 rozdane

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34...

Agencja Acha PR z nowym klientem

Mila Professional to polska marka kosmetyków do włosów stworzona pod okiem specjalistów firmy Polwell. Za działania PR-owe marki odpowiada od teraz warszawska agencja Acha PR. Marka Mila Professional...

Ruszyły zgłoszenia

Forum Odpowiedzialnego Biznesu rozpoczęło nabór praktyk do największego w Polsce przeglądu CSR - Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Zgłoszenia działań realizowanych przez firmy w 2018...

Prezent na 10. urodziny Multum PR

Wrocławska agencja Multum PR obchodzi 10. urodziny. Z tej okazji spółka przeszła rebranding obejmujący m.in. zmianę logo oraz witryny internetowej – jest energicznie i bardzo kolorowo –...

Współczesne oblicze kampanii promocyjnych miast i regionów

Promocja miasta czy regionu przestała być piętą achillesową samorządów. Coraz częściej realizowane projekty są dobrze przemyślane i spójne z tym, co ma do zaoferowania region, z którego...

HAVAS PR WARSAW Z NOWYMI DYREKTORAMI

Dominika Telega-Bałdyga i Piotr Kabała dołączyli do zespołu Havas PR Warsaw i objęli stanowiska dyrektorskie. Dominika Telega-Bałdyga jako Associate Director prowadzi dział Brand & Content. Telega-Bałdyga posiada 12...

On Board Think Kong dla Profim

Jeden z europejskich liderów rynku siedzisk biurowych wybrał agencję do obsługi social media. Komunikację poprowadzi zespół On Board Think Kong, który ma wspierać komunikację marki oraz jej...

K2 dalej dla Pracuj.pl

K2 Media zajmie się również zbieraniem i zarządzaniem danymi z kampanii digitalowych Pracuj.pl. To umożliwi bieżące śledzenie skuteczności wykorzystywanych kanałów oraz optymalizację komunikacji reklamodawcy. Podpisana umowa zakłada współpracę...

Publikacje PR

Kto wypromuje Blocki?

Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie,...