365PR z nowym klientem

Od początku roku do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna ELMODIS. Współpraca obejmuje prowadzenie działań PR na polskim rynku.  ELMODIS to młoda spółka technologiczna i jeden z najważniejszych...

Home Sweet Home PR dla firmy Aurabilia

Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Aurabilia, firma zajmująca się doradztwem z zakresu sztuki współczesnej. Aurabilia to pierwsza na polskim rynku firma art consultingowa zajmująca się...

Zarząd ZFPR powołany na drugą kadencję

28 lutego 2018 roku w siedzibie ZFPR odbyło się wyborcze Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, podczas którego wybrano skład Zarządu na kolejną kadencję. W trakcie spotkania przedstawiono ponadto...

Współczesne oblicze kampanii promocyjnych miast i regionów

Promocja miasta czy regionu przestała być piętą achillesową samorządów. Coraz częściej realizowane projekty są dobrze przemyślane i spójne z tym, co ma do zaoferowania region, z którego...

K2 dalej dla Pracuj.pl

K2 Media zajmie się również zbieraniem i zarządzaniem danymi z kampanii digitalowych Pracuj.pl. To umożliwi bieżące śledzenie skuteczności wykorzystywanych kanałów oraz optymalizację komunikacji reklamodawcy. Podpisana umowa zakłada współpracę...

Sieć Obywatelska Watchdog Polska z Propsy PR

Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która od 15 lat stoi na straży prawa obywateli do informacji publicznej, rozpoczęła współpracę z Propsy PR, pierwszą w Polsce agencją PR dla...

Open Media przedłuża współpracę z marką Cukier Królewski

Już po raz trzynasty producent Cukru Królewskiego przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiego koncernu Südzucker, największego producenta...

Awanse w Lightscape

Na przełomie lipca i sierpnia Paulina Pytel oraz Kinga Woźniakowska awansowały na stanowiska account executive w agencji Lightscape. Paulina Pytel objęła stanowisko account executive w lipcu tego roku....

LifeTube i Gamellon łączą siły

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży...

360 Content Team dla nowej kolekcji marki Cersanit

360 Content Team odpowiada za stworzenie nazwy i realizację strategii komunikacyjnej dla nowej kolekcji łazienkowej marki Cersanit (Cersanit SA) – serii Crea. Realizacja ta poszerza portfolio usług...

Publikacje i artykuły PR

OKK! PR nawiązało współpracę z firmą Aqina

Firma Aqina, której właścicielem jest Marcin Zieliński od lipca 2019 roku jest obsługiwana przez agencję OKK! PR. Agencja odpowiada za biuro prasowe oraz media...

Awanse w Lightscape