Neon Shake Advertising z nowym klientem

Największy producent nabiału w Finlandii, prężnie działający na arenie międzynarodowej, wybrał do współpracy na polskim rynku Neon Shake Advertising. Agencja w ramach kontraktu poprowadzi kompleksową kampanię marketingową...

AGENCJA BEST BRANDS PR Z NOWYM KLIENTEM

Agencja Best Brands PR rozpoczęła w lutym współpracę z firmą Rittal – czołowym dostawcą systemów techniki szaf sterowniczych, systemów rozdziału mocy, klimatyzacji systemowej oraz infrastruktury IT na...

360 Content Team dla nowej kolekcji marki Cersanit

360 Content Team odpowiada za stworzenie nazwy i realizację strategii komunikacyjnej dla nowej kolekcji łazienkowej marki Cersanit (Cersanit SA) – serii Crea. Realizacja ta poszerza portfolio usług...

Trzy agencje dołączyły do ZFPR

Wraz z początkiem 2018r. do Związku Firm Public Relations dołączyły trzy agencje – 38PR & Content Communication, Brandscope oraz CEC Government Relations. Obecnie członkami Związku jest 38...

365PR z nowym klientem

Od początku roku do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna ELMODIS. Współpraca obejmuje prowadzenie działań PR na polskim rynku.  ELMODIS to młoda spółka technologiczna i jeden z najważniejszych...

Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex

Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu,...

PR Hub dla Tetra Pak

PR Hub opracowała strategię komunikacji najnowszej inwestycji firmy Tetra Pak na rzecz zwiększenia skali recyklingu opakowań kartonowych w Polsce. Celem działań jest poszerzenie wiedzy społeczeństwa w zakresie...

Era influencera – XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media,...

IPRN z nowym Prezesem

Paweł Bylicki został prezesem International Public Relations Network. Członkowie sieci wybrali go podczas corocznego spotkania, które w tym roku odbyło się w Pekinie.  To pierwszy Polak w...

Agencja iPublicity dla ADiT

Agencja Dramatu i Teatru nawiązała współpracę z agencją PR - iPublicity. ADiT założona przez Elżbietę Manthey, od dwudziestu lat promuje współczesną dramaturgię w środowisku teatralnym - w...

Publikacje i artykuły PR

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą...