poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Awans w Prowly

Edyta Kowal, dotychczasowa Content Marketing Managerka w Prowly, awansowała na stanowisko Chief Marketing Officera. Zastąpiła na tym stanowisku Piotra Bożka, który odszedł z firmy w maju br.,...

PR Hub dla Tetra Pak

PR Hub opracowała strategię komunikacji najnowszej inwestycji firmy Tetra Pak na rzecz zwiększenia skali recyklingu opakowań kartonowych w Polsce. Celem działań jest poszerzenie wiedzy społeczeństwa w zakresie...

Neon Shake Advertising z nowym klientem

Największy producent nabiału w Finlandii, prężnie działający na arenie międzynarodowej, wybrał do współpracy na polskim rynku Neon Shake Advertising. Agencja w ramach kontraktu poprowadzi kompleksową kampanię marketingową...

Sieć Obywatelska Watchdog Polska z Propsy PR

Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która od 15 lat stoi na straży prawa obywateli do informacji publicznej, rozpoczęła współpracę z Propsy PR, pierwszą w Polsce agencją PR dla...

Attention Marketing dla Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji

Specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym firma Attention Marketing podpisała umowę z Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji. Zakres umowy obejmuje biuro prasowe, obsługę social mediów w tym Facebook oraz...

Paweł Laskowski prezesem Polskich Badań Internetu

Zgromadzenie Wspólników spółki PBI podjęło decyzję o wyborze nowego Prezesa Zarządu. Został nim Paweł Laskowski. Paweł Laskowski został powołany na Prezesa Zarządu Polskich Badań Internetu. „Z dużą satysfakcją...

GoldenSubmarine dla PayU

Agencja GoldenSubmarine rozwija współpracę z PayU Polska. Agencja interaktywna GoldenSubmarine rozszerza współpracę z PayU – liderem na rynku płatności internetowych w Polsce. Działania, które właśnie rozpoczęto, obejmują cyfrowy...

Communication Unlimited dla Superbrands 2018

Kampania autorstwa Communication Unlimited promująca najlepsze marki – laureatki tytułów Superbrands 2018 roku ruszyła w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia. Superbrands to liga mistrzów marek. Tytuł...

360 Content Team dla nowej kolekcji marki Cersanit

360 Content Team odpowiada za stworzenie nazwy i realizację strategii komunikacyjnej dla nowej kolekcji łazienkowej marki Cersanit (Cersanit SA) – serii Crea. Realizacja ta poszerza portfolio usług...

More Bananas z nowym klientem

More Bananas rozpoczęło współpracę z kolejną marką z branży FMCG. Tym razem przyszła pora na słodkości. Agencja odpowiada za komunikację nowej krakowskiej lodziarni Lody Everybody. - Z nowym...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...