Polskie Stowarzyszenie Public Relations uruchamia ekspercki Klub Public Affairs

Z początkiem sierpnia, w ramach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, rozpoczyna działalność wewnętrzny Klub Public Affairs. Głównym celem projektu jest gromadzenie ekspertów z obszaru public affairs i budowanie...

Platige Image dołącza do Klubu Agencji Eventowych

Z końcem czerwca Platige Image dołączyło do grona Klubu Agencji Eventowych, działającego przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na rynkach zagranicznych, jako nowy członek KAE...

Multi Communications i Multi Event zmieniają nazwy na OneMulti

OneMulti to nowa nazwa agencji znanej wcześniej jako Multi Communications i Multi Event. Pod jedną, wspólną marką zintegrowana zostaje dotychczasowa działalność z obszarów public relations, organizacji eventów, social media,...

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez platformę...

Agencja iPublicity dla ADiT

Agencja Dramatu i Teatru nawiązała współpracę z agencją PR - iPublicity. ADiT założona przez Elżbietę Manthey, od dwudziestu lat promuje współczesną dramaturgię w środowisku teatralnym - w...

Włącz się na PR za nami

10 maja w auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie odbyła się II edycja Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”. Organizatorami wydarzenia było Stowarzyszenie PR ON. Tematem przewodnim...

Etyka polskiego PR

Najważniejszą wartością etyczną w codziennej pracy specjalistów PR jest zgodność informacji przekazywanych w komunikacji z otoczeniem ze stanem rzeczywistym – to jeden z wniosków płynących z badania...

Komunikacja Plus przedłuża współpracę z Grupą Impel

Komunikacja Plus podpisała kolejną umowę o współpracy z Grupą Impel, największą w Polsce grupą firm specjalizujących się w outsourcingu. Agencja od lutego 2018 r. wspiera Grupę Impel w...

Open Media przedłuża współpracę z marką Cukier Królewski

Już po raz trzynasty producent Cukru Królewskiego przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiego koncernu Südzucker, największego producenta...

Podsumowanie Kongresu PR

Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tegorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy przysłuchiwali się 20 prelekcjom, a także brali udział w...

Publikacje i artykuły PR

13. Gala Finałowa Plebiscytu MediaTory

Laureatów 13. edycji Plebiscytu MediaTory – Studenckie Nagrody Dziennikarskie poznamy już w sobotę. W tym roku nagrodę w kategorii AuTORytet odbierze Beata Michniewicz, a...

Branżowy Barometr EFL