Prowly po zmianach

Prowly, polski startup tworzący oprogramowanie dla branży komunikacji, wprowadził do swojej aplikacji szereg funkcji analitycznych. Głównym celem zmian było wyposażenie działów komunikacji – PR-owców i marketerów –...

Komunikacja Plus przedłuża współpracę z Grupą Impel

Komunikacja Plus podpisała kolejną umowę o współpracy z Grupą Impel, największą w Polsce grupą firm specjalizujących się w outsourcingu. Agencja od lutego 2018 r. wspiera Grupę Impel w...

Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska. Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR...

Trzy agencje dołączyły do ZFPR

Wraz z początkiem 2018r. do Związku Firm Public Relations dołączyły trzy agencje – 38PR & Content Communication, Brandscope oraz CEC Government Relations. Obecnie członkami Związku jest 38...

Agencja PR ZOOM bsc dla CBRE

Agencja PR ZOOM bsc odpowiada od lutego br. za realizację działań public relations dla CBRE. To największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości...

Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni

Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów...

Włącz się na PR! Już niebawem

Wielkimi krokami zbliża się 10 maja a wraz z nim — druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Włącz się na PR”, organizowanej przez Stowarzyszenie PR ON. Jest to wydarzenie...

Zarząd ZFPR powołany na drugą kadencję

28 lutego 2018 roku w siedzibie ZFPR odbyło się wyborcze Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, podczas którego wybrano skład Zarządu na kolejną kadencję. W trakcie spotkania przedstawiono ponadto...

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez platformę...

DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com. Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...