Attention Marketing dla Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji

Specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym firma Attention Marketing podpisała umowę z Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji. Zakres umowy obejmuje biuro prasowe, obsługę social mediów w tym Facebook oraz...

Jarosław Czujak dołączył do 38 GROUP

Agencja 38 GROUP wzmacnia dział sprzedaży i stawia na mocny rozwój działań contentowych. Do zespołu dołączył Jarosław Czujak. Jarosław Czujak, na stanowisku Sales Development Director, będzie odpowiedzialny za...

AGENCJA FACE IT! członkiem sieci agencji PR USPR

Agencja Face it! z Warszawy dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network (USPR), międzynarodowej sieci profesjonalistów branży PR i komunikacji marketingowej. - Branża PR nieustannie ewoluuje, stąd konieczne...

Współczesne oblicze kampanii promocyjnych miast i regionów

Promocja miasta czy regionu przestała być piętą achillesową samorządów. Coraz częściej realizowane projekty są dobrze przemyślane i spójne z tym, co ma do zaoferowania region, z którego...

Trzy agencje dołączyły do ZFPR

Wraz z początkiem 2018r. do Związku Firm Public Relations dołączyły trzy agencje – 38PR & Content Communication, Brandscope oraz CEC Government Relations. Obecnie członkami Związku jest 38...

PLN Design Group z nowymi klientami

Agencja PLN Design Group z początkiem nowego roku powiększyła swoje portfolio o dwóch nowych klientów. Pierwszym klientem jest The Space. To interdyscyplinarne biuro projektowe, istniejące na rynku od 11 lat....

Anna Lentowicz dołącza do 24/7Communication

Z początkiem kwietnia kadrę managerską agencji 24/7Communication wzmocniła Anna Lentowicz, która objęła stanowisko Senior Account Managera. Będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w...

Sieć Obywatelska Watchdog Polska z Propsy PR

Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która od 15 lat stoi na straży prawa obywateli do informacji publicznej, rozpoczęła współpracę z Propsy PR, pierwszą w Polsce agencją PR dla...

IPRN z nowym Prezesem

Paweł Bylicki został prezesem International Public Relations Network. Członkowie sieci wybrali go podczas corocznego spotkania, które w tym roku odbyło się w Pekinie.  To pierwszy Polak w...

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez platformę...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...