Oświadczenie Rady Etyki Public Relations

Oświadczenie Rady Etyki Public Relations w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami Rada Etyki Public Relations z niepokojem obserwuje postępujące zacieranie...

AGENCJA FACE IT! członkiem sieci agencji PR USPR

Agencja Face it! z Warszawy dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network (USPR), międzynarodowej sieci profesjonalistów branży PR i komunikacji marketingowej. - Branża PR nieustannie ewoluuje, stąd konieczne...

Konferencja „Włącz się na PR” coraz bliżej

10 maja 2019 Wyższą Szkołę Europejską w Krakowie wypełnią eksperci i pasjonaci Public Relations oraz marketingu. To właśnie tego dnia odbędzie się druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Włącz...

IdPR z nowym Dyrektorem Zarządzającym

Piotr Komorowski został nowym Dyrektorem Zarządzającym agencji IdPR. Będzie odpowiadał za bieżące funkcjonowanie oraz rozwój agencji, a także opracowywanie strategii komunikacji dla jej klientów. IdPR to agencja public...

Nowa agencja PR na rynku

My Way Media to nowa agencja PR, założona i kierowana przez Agnieszkę Pająk, poprzednio związaną z Internet Mall Polska oraz RST Software Masters. Praca „na swoim” pozwoli...

OKK! PR z nowym klientem

W grudniu 2018 roku agencja OKK! PR nawiązała współpracę z pracownią Anna Koszela. Architekt Wnętrz, która w tym roku obchodzi swoje 15. urodziny. Projekty autorstwa Anny Koszeli prezentowane...

Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska. Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR...

Kto wypromuje Blocki?

Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie, planowanie i realizacja...

Era influencera – XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media,...

Złote Spinacze 2018 rozdane

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34...

Publikacje i artykuły PR

OKK! PR nawiązało współpracę z firmą Aqina

Firma Aqina, której właścicielem jest Marcin Zieliński od lipca 2019 roku jest obsługiwana przez agencję OKK! PR. Agencja odpowiada za biuro prasowe oraz media...

Awanse w Lightscape