Włącz się na PR! Już niebawem
Wielkimi krokami zbliża się 10 maja a wraz z nim — druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Włącz się na PR”, organizowanej przez Stowarzyszenie PR ON. Jest to wydarzenie...
Influencer relations i social media
Już niebawem w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą mieli okazję uczestniczyć...
Agencja Design PR po rebrandingu!
Krakowska agencja Design PR przeszła rebranding i odświeżyła swoją ofertę. Zmieniła nie tylko logotyp oraz całą identyfikację wizualną, ale także rozszerzyła nazwę o działalność marketingową. Od teraz...
Anna Lentowicz dołącza do 24/7Communication
Z początkiem kwietnia kadrę managerską agencji 24/7Communication wzmocniła Anna Lentowicz, która objęła stanowisko Senior Account Managera. Będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w...
Michał Sobiło uruchamia Icon Strategies
W Katowicach rozpoczęła działalność Icon Strategies, firma doradcza w zakresie zarządzania reputacją. Jej założycielem jest Michał Sobiło, dotychczas doradca PR i członek rady nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public...
Awanse w Public Affairs Grayling Poland
Public Affairs Graylin Poland informuje o awansach w swoim zespole. Iga Wilczyńska awansowała na stanowisko Dyrektora i nadzoruje 6-osobowy zespół Public Affairs agencji. Z kolei Marek Żółtowski...
Good One PR wypromuje Hulakula
Z początkiem kwietnia 2019 agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z jednym z największych centrów rozrywki w Warszawie, którym jest Hulakula. Agencja zajmie się m.in. opracowaniem całościowej...
Oświadczenie Rady Etyki Public Relations
Oświadczenie Rady Etyki Public Relations w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami
Rada Etyki Public Relations z niepokojem obserwuje postępujące zacieranie...
AGENCJA FACE IT! członkiem sieci agencji PR USPR
Agencja Face it! z Warszawy dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network (USPR), międzynarodowej sieci profesjonalistów branży PR i komunikacji marketingowej.
- Branża PR nieustannie ewoluuje, stąd konieczne...
Konferencja „Włącz się na PR” coraz bliżej
10 maja 2019 Wyższą Szkołę Europejską w Krakowie wypełnią eksperci i pasjonaci Public Relations oraz marketingu. To właśnie tego dnia odbędzie się druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Włącz...