GoldenSubmarine dla PayU

Agencja GoldenSubmarine rozwija współpracę z PayU Polska. Agencja interaktywna GoldenSubmarine rozszerza współpracę z PayU – liderem na rynku płatności internetowych w Polsce. Działania, które właśnie rozpoczęto, obejmują cyfrowy...

Communication Unlimited dla Superbrands 2018

Kampania autorstwa Communication Unlimited promująca najlepsze marki – laureatki tytułów Superbrands 2018 roku ruszyła w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia. Superbrands to liga mistrzów marek. Tytuł...

360 Content Team dla nowej kolekcji marki Cersanit

360 Content Team odpowiada za stworzenie nazwy i realizację strategii komunikacyjnej dla nowej kolekcji łazienkowej marki Cersanit (Cersanit SA) – serii Crea. Realizacja ta poszerza portfolio usług...

More Bananas z nowym klientem

More Bananas rozpoczęło współpracę z kolejną marką z branży FMCG. Tym razem przyszła pora na słodkości. Agencja odpowiada za komunikację nowej krakowskiej lodziarni Lody Everybody. - Z nowym...

Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex

Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu,...

Z Deloitte Digital do Mindspot

Do zespołu social media agencji Mindpspot Communication & Media dołącza Piotr Siemaszko, który przechodzi z Deloitte Digital. W poprzednim miejscu pracy, jako członek zespołu Content Factory wspierał...

Agnieszka Bacińska w zarządzie ZFPR

Agnieszka Bacińska, prezes Walk PR, została nowym członkiem zarządu Związku Firm Public Relations i będzie pełniła funkcję wiceprezesa do 2020 roku. W dniu 29 czerwca br. zarząd ZFPR,...

BRIGHT Agency nadal dla House of Asia

BRIGHT Agency przedłużyła umowę na obsługę public relations i social media z marką House of Asia, która oferuje produkty kuchni orientalnej. W ramach współpracy BRIGHT Agency odpowiada za stworzenie...

IPRN z nowym Prezesem

Paweł Bylicki został prezesem International Public Relations Network. Członkowie sieci wybrali go podczas corocznego spotkania, które w tym roku odbyło się w Pekinie.  To pierwszy Polak w...

Agencja LoveBrands Relations dla marki Danonki

Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki. Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR na rzecz należącej do grupy spółek Danone marki Danonki. Do...

Publikacje PR

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania...

PR-ranki wracają