Zarząd ZFPR powołany na drugą kadencję

28 lutego 2018 roku w siedzibie ZFPR odbyło się wyborcze Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, podczas którego wybrano skład Zarządu na kolejną kadencję. W trakcie spotkania przedstawiono ponadto...

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez platformę...

AGENCJA FACE IT! członkiem sieci agencji PR USPR

Agencja Face it! z Warszawy dołączyła do Unified Strategies Public Relations Network (USPR), międzynarodowej sieci profesjonalistów branży PR i komunikacji marketingowej. - Branża PR nieustannie ewoluuje, stąd konieczne...

365PR z nowym klientem

Od początku roku do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna ELMODIS. Współpraca obejmuje prowadzenie działań PR na polskim rynku.  ELMODIS to młoda spółka technologiczna i jeden z najważniejszych...

Dziadek do orzechów z nowym klientem

Marka Intersport rozstrzygnęła przetarg na obsługę social mediów w 2018 roku i wybrała agencję Dziadek do orzechów. W ramach współpracy agencja Dziadek do orzechów będzie odpowiedzialna za obsługę...

DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com. Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak...

Agencja iPublicity dla ADiT

Agencja Dramatu i Teatru nawiązała współpracę z agencją PR - iPublicity. ADiT założona przez Elżbietę Manthey, od dwudziestu lat promuje współczesną dramaturgię w środowisku teatralnym - w...

Agencja Design PR po rebrandingu!

Krakowska agencja Design PR przeszła rebranding i odświeżyła swoją ofertę. Zmieniła nie tylko logotyp oraz całą identyfikację wizualną, ale także rozszerzyła nazwę o działalność marketingową. Od teraz...

Open Media przedłuża współpracę z marką Cukier Królewski

Już po raz trzynasty producent Cukru Królewskiego przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiego koncernu Südzucker, największego producenta...

Współczesne oblicze kampanii promocyjnych miast i regionów

Promocja miasta czy regionu przestała być piętą achillesową samorządów. Coraz częściej realizowane projekty są dobrze przemyślane i spójne z tym, co ma do zaoferowania region, z którego...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...