Z Deloitte Digital do Mindspot

Do zespołu social media agencji Mindpspot Communication & Media dołącza Piotr Siemaszko, który przechodzi z Deloitte Digital. W poprzednim miejscu pracy, jako członek zespołu Content Factory wspierał...

Kto wypromuje Blocki?

Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie, planowanie i realizacja...

Włącz się na PR za nami

10 maja w auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie odbyła się II edycja Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”. Organizatorami wydarzenia było Stowarzyszenie PR ON. Tematem przewodnim...

Agencja LoveBrands Relations dla marki Danonki

Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki. Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR na rzecz należącej do grupy spółek Danone marki Danonki. Do...

Neon Shake Advertising z nowym klientem

Największy producent nabiału w Finlandii, prężnie działający na arenie międzynarodowej, wybrał do współpracy na polskim rynku Neon Shake Advertising. Agencja w ramach kontraktu poprowadzi kompleksową kampanię marketingową...

BRIGHT Agency dla marki Belutti

Do grona klientów BRIGHT Agency dołączyła marka Belutti – producent opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych dla kobiet, mężczyzn i dzieci.  W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za stworzenie...

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez platformę...

Edyta Kowal już w Socjomanii

Do zespołu Socjomanii dołącza Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako Chief Marketing Officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie. Głównym zadaniem...

Zarząd ZFPR powołany na drugą kadencję

28 lutego 2018 roku w siedzibie ZFPR odbyło się wyborcze Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, podczas którego wybrano skład Zarządu na kolejną kadencję. W trakcie spotkania przedstawiono ponadto...

Awans w GoldenSubmarine

Katarzyna Adamkiewicz awansowała na stanowisko Head of Social Media w poznańskim oddziale agencji GoldenSubmarine. Z agencją związana jest od dwóch lat, ostatnio pełniąc funkcję Social Media Managera. „Media...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...