Jakub Zientek w Codemedia

Jakub Zientek dołączył do zespołu wyspecjalizowanego w realizacji komunikacji obejmującej działania contentowe, obecność w social mediach oraz akcje z influencerami. Do obowiązków Jakuba Zientka jako Social Media &...

Podsumowanie Kongresu PR

Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tegorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy przysłuchiwali się 20 prelekcjom, a także brali udział w...

Awans w GoldenSubmarine

Katarzyna Adamkiewicz awansowała na stanowisko Head of Social Media w poznańskim oddziale agencji GoldenSubmarine. Z agencją związana jest od dwóch lat, ostatnio pełniąc funkcję Social Media Managera. „Media...

Agencja LoveBrands Relations dla marki Danonki

Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki. Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR na rzecz należącej do grupy spółek Danone marki Danonki. Do...

Etyka polskiego PR

Najważniejszą wartością etyczną w codziennej pracy specjalistów PR jest zgodność informacji przekazywanych w komunikacji z otoczeniem ze stanem rzeczywistym – to jeden z wniosków płynących z badania...

ALICJA MIŁUŃSKA SZEFEM BIZNESU W SPACECAMP

Do agencji Spacecamp dołączyła Alicja Miłuńska, obejmując stanowisko Digital Business Directora. Tym samym będzie zarządzać zespołem biznesowym, który obsługuje zarówno globalne marki, jak i mocnych graczy z...

Green Parrot dla Elektrowni Powiśle

Elektrownia Powiśle to jedna z najciekawszych i najbardziej wyczekiwanych inwestycji w Warszawie. Deweloper (White Star Real Estate) powierzył Agencji prowadzenie kompleksowej komunikacji social media, obejmującej zarządzanie trzema...

Z Deloitte Digital do Mindspot

Do zespołu social media agencji Mindpspot Communication & Media dołącza Piotr Siemaszko, który przechodzi z Deloitte Digital. W poprzednim miejscu pracy, jako członek zespołu Content Factory wspierał...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations uruchamia ekspercki Klub Public Affairs

Z początkiem sierpnia, w ramach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, rozpoczyna działalność wewnętrzny Klub Public Affairs. Głównym celem projektu jest gromadzenie ekspertów z obszaru public affairs i budowanie...

Paweł Laskowski prezesem Polskich Badań Internetu

Zgromadzenie Wspólników spółki PBI podjęło decyzję o wyborze nowego Prezesa Zarządu. Został nim Paweł Laskowski. Paweł Laskowski został powołany na Prezesa Zarządu Polskich Badań Internetu. „Z dużą satysfakcją...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...