Agencja LoveBrands Relations dla marki Danonki

Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę marki Danonki. Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji PR na rzecz należącej do grupy spółek Danone marki Danonki. Do...
Zabawki dla dzieci Chicco

Agencja Firstline.pl dla marki Chicco Polska

Do grona klientów Agencji marketingowej Firstline.pl dołączyła firma Artsana Poland Sp. z o.o., właściciel marki Chicco, renomowanego producenta akcesoriów i zabawek dla dzieci i niemowląt. Agencja Firstline.pl będzie...

DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com. Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak...

Agencja marketingowa Firstline.pl z nowym klientem

Agencja marketingowa Firstline.pl od początku swojej działalności stawia na jakość i elastyczność. Ambicja i doświadczenie – to cechy najlepiej opisujące ten zespół. Na swoim koncie posiada współpracę...

Beyond Public Relations dla Radaway

Agencja Beyond Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Radaway. W ramach zawartej umowy, zespół Beyond Public Relations odpowiada za relacje z mediami, a także promocję ekspertów. Za...

Linkleaders będzie współpracować z Grupą Pracuj

Linkleaders rozpoczęło współpracę z Grupą Pracuj - jedną z największych firm prywatnych w Polsce i wiodącym dostawcą rozwiązań wspomagających firmy w rekrutacji, utrzymaniu i rozwoju pracowników. Agencja...

LifeTube i Gamellon łączą siły

Dwie największe polskie sieci partnerskie - LifeTube i Gamellon - podpisują umowę o strategicznej współpracy. Spółki zamierzają współpracować ze sobą w wielu obszarach, m.in. w kwestii sprzedaży...

365PR z nowym klientem

Od początku roku do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna ELMODIS. Współpraca obejmuje prowadzenie działań PR na polskim rynku.  ELMODIS to młoda spółka technologiczna i jeden z najważniejszych...

Polska agencja z dobrymi wynikami

Rok 2017 przyniósł firmie Admind Branding&Communications przychód w wysokości 13,8 mln zł, co oznacza ponad 300-procentowe tempo wzrostu w stosunku do 2016 roku. Był to trzeci rok...

More Bananas z nowym klientem

Od marca agencja More Bananas odpowiada za komunikację firmy jubilerskiej Selana w mediach społecznościowych. Agencja została wybrana spośród kilku innych ofert. More Bananas opracowała spójną strategię zgodną...

Publikacje i artykuły PR

PKP Intercity nagrodzi blogerów

PKP Intercity zostało oficjalnym partnerem tegorocznej edycji Turystycznych Mistrzostw Blogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną. To konkurs oparty na grywalizacji, którego celem jest promowanie...