Dziadek do orzechów z nowym klientem

Marka Intersport rozstrzygnęła przetarg na obsługę social mediów w 2018 roku i wybrała agencję Dziadek do orzechów. W ramach współpracy agencja Dziadek do orzechów będzie odpowiedzialna za obsługę...

Agencja PR ZOOM bsc dla CBRE

Agencja PR ZOOM bsc odpowiada od lutego br. za realizację działań public relations dla CBRE. To największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości...

Home Sweet Home PR dla firmy Aurabilia

Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Aurabilia, firma zajmująca się doradztwem z zakresu sztuki współczesnej. Aurabilia to pierwsza na polskim rynku firma art consultingowa zajmująca się...

Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni

Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów...

Konkret PR z nowym klientem

Konkret PR z początkiem lutego br. rozpoczął współpracę z Jungheinrich Polska – dostawcą kompleksowych rozwiązań z zakresu logistyki wewnątrzmagazynowej. Do głównych zadań agencji należeć będzie doradztwo wizerunkowe...

Zarząd ZFPR powołany na drugą kadencję

28 lutego 2018 roku w siedzibie ZFPR odbyło się wyborcze Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, podczas którego wybrano skład Zarządu na kolejną kadencję. W trakcie spotkania przedstawiono ponadto...

Publikacje PR

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania...

PR-ranki wracają