BRIGHT Agency dla marki Belutti
Do grona klientów BRIGHT Agency dołączyła marka Belutti – producent opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za stworzenie...
Prowly po zmianach
Prowly, polski startup tworzący oprogramowanie dla branży komunikacji, wprowadził do swojej aplikacji szereg funkcji analitycznych. Głównym celem zmian było wyposażenie działów komunikacji – PR-owców i marketerów –...
Dziadek do orzechów z nowym klientem
Marka Intersport rozstrzygnęła przetarg na obsługę social mediów w 2018 roku i wybrała agencję Dziadek do orzechów.
W ramach współpracy agencja Dziadek do orzechów będzie odpowiedzialna za obsługę...
Agencja PR ZOOM bsc dla CBRE
Agencja PR ZOOM bsc odpowiada od lutego br. za realizację działań public relations dla CBRE. To największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości...
Home Sweet Home PR dla firmy Aurabilia
Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Aurabilia, firma zajmująca się doradztwem z zakresu sztuki współczesnej.
Aurabilia to pierwsza na polskim rynku firma art consultingowa zajmująca się...
Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni
Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów...
Konkret PR z nowym klientem
Konkret PR z początkiem lutego br. rozpoczął współpracę z Jungheinrich Polska – dostawcą kompleksowych rozwiązań z zakresu logistyki wewnątrzmagazynowej. Do głównych zadań agencji należeć będzie doradztwo wizerunkowe...
Zarząd ZFPR powołany na drugą kadencję
28 lutego 2018 roku w siedzibie ZFPR odbyło się wyborcze Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, podczas którego wybrano skład Zarządu na kolejną kadencję. W trakcie spotkania przedstawiono ponadto...