GoldenSubmarine dla PayU

Agencja GoldenSubmarine rozwija współpracę z PayU Polska. Agencja interaktywna GoldenSubmarine rozszerza współpracę z PayU – liderem na rynku płatności internetowych w Polsce. Działania, które właśnie rozpoczęto, obejmują cyfrowy...

Awans w GoldenSubmarine

Katarzyna Adamkiewicz awansowała na stanowisko Head of Social Media w poznańskim oddziale agencji GoldenSubmarine. Z agencją związana jest od dwóch lat, ostatnio pełniąc funkcję Social Media Managera. „Media...

Z Deloitte Digital do Mindspot

Do zespołu social media agencji Mindpspot Communication & Media dołącza Piotr Siemaszko, który przechodzi z Deloitte Digital. W poprzednim miejscu pracy, jako członek zespołu Content Factory wspierał...

More Bananas z nowym klientem

Od marca agencja More Bananas odpowiada za komunikację firmy jubilerskiej Selana w mediach społecznościowych. Agencja została wybrana spośród kilku innych ofert. More Bananas opracowała spójną strategię zgodną...

Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex

Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność systematycznego uzupełniania kolagenu,...

Agnieszka Bacińska w zarządzie ZFPR

Agnieszka Bacińska, prezes Walk PR, została nowym członkiem zarządu Związku Firm Public Relations i będzie pełniła funkcję wiceprezesa do 2020 roku. W dniu 29 czerwca br. zarząd ZFPR,...

Schulz brand friendly nadal dla Politana

Schulz brand friendly od 2016 roku obsługuje wszystkie marki należące do Politana: Gosię, Amigo oraz Helios. Agencja wygrała kolejny przetarg i w 2018 roku również będzie obsługiwała...

More Bananas z nowym klientem

More Bananas rozpoczęło współpracę z kolejną marką z branży FMCG. Tym razem przyszła pora na słodkości. Agencja odpowiada za komunikację nowej krakowskiej lodziarni Lody Everybody. - Z nowym...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...