K2 dalej dla Pracuj.pl

K2 Media zajmie się również zbieraniem i zarządzaniem danymi z kampanii digitalowych Pracuj.pl. To umożliwi bieżące śledzenie skuteczności wykorzystywanych kanałów oraz optymalizację komunikacji reklamodawcy. Podpisana umowa zakłada współpracę...

Agencja marketingowa Firstline.pl z nowym klientem

Agencja marketingowa Firstline.pl od początku swojej działalności stawia na jakość i elastyczność. Ambicja i doświadczenie – to cechy najlepiej opisujące ten zespół. Na swoim koncie posiada współpracę...

Schulz brand friendly nadal dla Politana

Schulz brand friendly od 2016 roku obsługuje wszystkie marki należące do Politana: Gosię, Amigo oraz Helios. Agencja wygrała kolejny przetarg i w 2018 roku również będzie obsługiwała...

Jakub Zientek w Codemedia

Jakub Zientek dołączył do zespołu wyspecjalizowanego w realizacji komunikacji obejmującej działania contentowe, obecność w social mediach oraz akcje z influencerami. Do obowiązków Jakuba Zientka jako Social Media &...

BRIGHT Agency dla marki Belutti

Do grona klientów BRIGHT Agency dołączyła marka Belutti – producent opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych dla kobiet, mężczyzn i dzieci.  W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za stworzenie...

Michał Sobiło uruchamia Icon Strategies

W Katowicach rozpoczęła działalność Icon Strategies, firma doradcza w zakresie zarządzania reputacją. Jej założycielem jest Michał Sobiło, dotychczas doradca PR i członek rady nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public...

AGENCJA BEST BRANDS PR Z NOWYM KLIENTEM

Agencja Best Brands PR rozpoczęła w lutym współpracę z firmą Rittal – czołowym dostawcą systemów techniki szaf sterowniczych, systemów rozdziału mocy, klimatyzacji systemowej oraz infrastruktury IT na...

Awanse w Lightscape

Na przełomie lipca i sierpnia Paulina Pytel oraz Kinga Woźniakowska awansowały na stanowiska account executive w agencji Lightscape. Paulina Pytel objęła stanowisko account executive w lipcu tego roku....

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...