Rozwój sztucznej inteligencji to także wielka szansa dla chatboxów

Przedsiębiorstwa zmagają się z coraz większą presją ze strony wymagającej klienteli – świadomych prosumentów. Działy obsługi klienta muszą błyskawicznie odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy, przy czym...

Ludwik Zamenhof – PR Manager doskonały?

610 tysięcy mieszkańców Warszawy i turystów odwiedzających to wyjątkowe miasto jest zarejestrowanych w systemie miejskich rowerów Veturilo. Ciekawe ilu z nich zdaje sobie sprawę, że nazwa Veturilo...

Uszyj się sama

Udostępniamy fragment artykułu o budowaniu marki osobistej "Uszyj się sama" z magazynu "Wysokie Obcasy Praca" , który w sprzedaży będzie dostępny od czwartku 30 sierpnia br. Jak się...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność?

Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony...

Efekt wizerunkowy występu polskich piłkarzy

Piłkarskie Mistrzostwa Świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy kojarzy 56,3% respondentów (o 3,6 punktu procentowego więcej niż w...

Jak tworzyć dobry content na mobile?

Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania...

Jakość ruchu na stronie

Masz duży ruch na stronie firmowej, ale nie przekłada się on na sprzedaż? Reklamujesz się, ale to wciąż nie daje zamierzonych efektów? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na te...

Employer branding w praktyce

Jak podaje Główny Urząd Statystyczny bezrobocie rejestrowane w maju 2018 roku sięgało 6.1%. To najlepszy wynik od początku lat 90. W ciągu minionego roku liczba bezrobotnych zmniejszyła...

Sponsorowanie kultury

Działalność kulturalna wciąż należy do rzadko praktykowanych przedmiotów sponsorowania. Zdecydowanie większym zainteresowaniem cieszą się wydarzenia sportowe, chociaż firmy coraz częściej decydują się na wsparcie lokalnych inicjatyw kulturalnych....

Dystrybucja treści – gdzie publikować stworzoną zawartość?

Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach...

Publikacje PR

Czego poszukują firmy? Podsumowanie Content Marketing World 2018

Strategia nie jest najbardziej poszukiwaną kompetencją agencji marketingowych Strategiczny insight agencji marketingowych jest najmniej poszukiwaną kompetencją przez większość firm zlecających usługi komunikacji marketingowej zewnętrznym agencjom....

Martini w roli głównej