Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski na Facebooku. Co...

Dlaczego kultura potrzebuje PR?

Edyta Bach z agencji iPublicity, z którą to Kujawsko – Pomorski Impresaryjny Teatr Muzyczny w Toruniu w listopadzie nawiązał współpracę krótko wyjaśnia, dlaczego PR powinien mieć stałe...

Rozwój sztucznej inteligencji to także wielka szansa dla chatboxów

Przedsiębiorstwa zmagają się z coraz większą presją ze strony wymagającej klienteli – świadomych prosumentów. Działy obsługi klienta muszą błyskawicznie odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy, przy czym...

Influencer marketing i korzyści

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70% odbiorców treści tworzone przez blogerów są pierwszym źródłem informacji o produktach....

Ludwik Zamenhof – PR Manager doskonały?

610 tysięcy mieszkańców Warszawy i turystów odwiedzających to wyjątkowe miasto jest zarejestrowanych w systemie miejskich rowerów Veturilo. Ciekawe ilu z nich zdaje sobie sprawę, że nazwa Veturilo...

Efekt wizerunkowy występu polskich piłkarzy

Piłkarskie Mistrzostwa Świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy kojarzy 56,3% respondentów (o 3,6 punktu procentowego więcej niż w...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność?

Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony...

Sponsorowanie kultury

Działalność kulturalna wciąż należy do rzadko praktykowanych przedmiotów sponsorowania. Zdecydowanie większym zainteresowaniem cieszą się wydarzenia sportowe, chociaż firmy coraz częściej decydują się na wsparcie lokalnych inicjatyw kulturalnych....

Dystrybucja treści – gdzie publikować stworzoną zawartość?

Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach...

Media społecznościowe w branży gastronomicznej

Media społecznościowe to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi nowoczesnego digital marketingu. Często stanowią one filar internetowej działalności firm, zwłaszcza w branży usługowej. Facebook czy Instagram to miejsca,...

Publikacje i artykuły PR

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą...