Internetowa dżungla: adresy, które warto odwiedzać

Nadmiar informacji to jeden z tych problemów, z którymi na co dzień zmaga się każdy PR-owiec. Z jednej strony wykonywana profesja wymaga bycia na bieżąco – zarówno...

Agencja PR – jak wybrać najlepszą?

Wybór agencji PR to jeden z głównych czynników, który decyduje o sukcesie firmy. Niestety nadal wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie z tego sprawy. Dbanie o relacje z...

MeetUp®, czyli święto twórców internetowych oraz ich fanów

Najpopularniejsze gwiazdy internetu i tysiące fanów. Spotkania ze sławnymi influencerami cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród młodzieży na całym świecie. MeetUp®, czyli największe w Polsce wydarzenie podczas, którego...

Jak tworzyć dobry content na mobile?

Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania...

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski na Facebooku. Co...

Rozwój sztucznej inteligencji to także wielka szansa dla chatboxów

Przedsiębiorstwa zmagają się z coraz większą presją ze strony wymagającej klienteli – świadomych prosumentów. Działy obsługi klienta muszą błyskawicznie odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy, przy czym...

Nowe plemiona Zachodu

Gasnąca gwiazda Zachodu zwiastuje nadejście nowego średniowiecza, gdzie jedno, podupadłe zachodnie imperium zamieszkiwać będzie szereg żyjących równolegle, ponowoczesnych plemion, posiadających odmienne systemy wartości, odmienne poglądy, odmienne zestawy...

Sponsorowanie kultury

Działalność kulturalna wciąż należy do rzadko praktykowanych przedmiotów sponsorowania. Zdecydowanie większym zainteresowaniem cieszą się wydarzenia sportowe, chociaż firmy coraz częściej decydują się na wsparcie lokalnych inicjatyw kulturalnych....

Dlaczego kultura potrzebuje PR?

Edyta Bach z agencji iPublicity, z którą to Kujawsko – Pomorski Impresaryjny Teatr Muzyczny w Toruniu w listopadzie nawiązał współpracę krótko wyjaśnia, dlaczego PR powinien mieć stałe...

Dystrybucja treści – gdzie publikować stworzoną zawartość?

Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach...

Publikacje i artykuły PR

25-lecie PSPR – organizacja przygotowuje imprezę jubileuszową

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zapowiada ostatni, najmocniejszy akcent tegorocznych obchodów 25-lecia działalności. Impreza jubileuszowa, która przewidziana jest na 24 października w Warszawie, będzie wyjątkowym...