Ludwik Zamenhof – PR Manager doskonały?

610 tysięcy mieszkańców Warszawy i turystów odwiedzających to wyjątkowe miasto jest zarejestrowanych w systemie miejskich rowerów Veturilo. Ciekawe ilu z nich zdaje sobie sprawę, że nazwa Veturilo...

MeetUp®, czyli święto twórców internetowych oraz ich fanów

Najpopularniejsze gwiazdy internetu i tysiące fanów. Spotkania ze sławnymi influencerami cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród młodzieży na całym świecie. MeetUp®, czyli największe w Polsce wydarzenie podczas, którego...

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski na Facebooku. Co...

Employer branding w praktyce

Jak podaje Główny Urząd Statystyczny bezrobocie rejestrowane w maju 2018 roku sięgało 6.1%. To najlepszy wynik od początku lat 90. W ciągu minionego roku liczba bezrobotnych zmniejszyła...

Dystrybucja treści – gdzie publikować stworzoną zawartość?

Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach...

Nowe zmiany na Faceboooku

Ostatnia afera Cambridge Analityca, a także wchodzące 25 maja nowe przepisy dot. danych osobowych, spowodowały liczne zmiany także na Facebooku. Między innymi wprowadzono nowy, dość kontrowersyjny regulamin...

Efekt wizerunkowy występu polskich piłkarzy

Piłkarskie Mistrzostwa Świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy kojarzy 56,3% respondentów (o 3,6 punktu procentowego więcej niż w...

Sponsorowanie kultury

Działalność kulturalna wciąż należy do rzadko praktykowanych przedmiotów sponsorowania. Zdecydowanie większym zainteresowaniem cieszą się wydarzenia sportowe, chociaż firmy coraz częściej decydują się na wsparcie lokalnych inicjatyw kulturalnych....

Agencja PR – jak wybrać najlepszą?

Wybór agencji PR to jeden z głównych czynników, który decyduje o sukcesie firmy. Niestety nadal wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie z tego sprawy. Dbanie o relacje z...

Influencer marketing i korzyści

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70% odbiorców treści tworzone przez blogerów są pierwszym źródłem informacji o produktach....

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...