Jak tworzyć dobry content na mobile?

Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania...

Agencja PR – jak wybrać najlepszą?

Wybór agencji PR to jeden z głównych czynników, który decyduje o sukcesie firmy. Niestety nadal wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie z tego sprawy. Dbanie o relacje z...

Sponsorowanie kultury

Działalność kulturalna wciąż należy do rzadko praktykowanych przedmiotów sponsorowania. Zdecydowanie większym zainteresowaniem cieszą się wydarzenia sportowe, chociaż firmy coraz częściej decydują się na wsparcie lokalnych inicjatyw kulturalnych....

Media społecznościowe w branży gastronomicznej

Media społecznościowe to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi nowoczesnego digital marketingu. Często stanowią one filar internetowej działalności firm, zwłaszcza w branży usługowej. Facebook czy Instagram to miejsca,...

Jakość ruchu na stronie

Masz duży ruch na stronie firmowej, ale nie przekłada się on na sprzedaż? Reklamujesz się, ale to wciąż nie daje zamierzonych efektów? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na te...

Nowe zmiany na Faceboooku

Ostatnia afera Cambridge Analityca, a także wchodzące 25 maja nowe przepisy dot. danych osobowych, spowodowały liczne zmiany także na Facebooku. Między innymi wprowadzono nowy, dość kontrowersyjny regulamin...

Efekt wizerunkowy występu polskich piłkarzy

Piłkarskie Mistrzostwa Świata w Rosji zwiększyły rozpoznawalność wszystkich naszych piłkarzy. Najwięcej zyskał Kamil Glik, którego z twarzy kojarzy 56,3% respondentów (o 3,6 punktu procentowego więcej niż w...

Dlaczego kultura potrzebuje PR?

Edyta Bach z agencji iPublicity, z którą to Kujawsko – Pomorski Impresaryjny Teatr Muzyczny w Toruniu w listopadzie nawiązał współpracę krótko wyjaśnia, dlaczego PR powinien mieć stałe...

Rozwój sztucznej inteligencji to także wielka szansa dla chatboxów

Przedsiębiorstwa zmagają się z coraz większą presją ze strony wymagającej klienteli – świadomych prosumentów. Działy obsługi klienta muszą błyskawicznie odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy, przy czym...

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność?

Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i reakcje ze strony...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...