Dlaczego kultura potrzebuje PR?

Edyta Bach z agencji iPublicity, z którą to Kujawsko – Pomorski Impresaryjny Teatr Muzyczny w Toruniu w listopadzie nawiązał współpracę krótko wyjaśnia, dlaczego PR powinien mieć stałe...

Nowe zmiany na Faceboooku

Ostatnia afera Cambridge Analityca, a także wchodzące 25 maja nowe przepisy dot. danych osobowych, spowodowały liczne zmiany także na Facebooku. Między innymi wprowadzono nowy, dość kontrowersyjny regulamin...

Influencer marketing i korzyści

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70% odbiorców treści tworzone przez blogerów są pierwszym źródłem informacji o produktach....

Jakość ruchu na stronie

Masz duży ruch na stronie firmowej, ale nie przekłada się on na sprzedaż? Reklamujesz się, ale to wciąż nie daje zamierzonych efektów? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na te...

Jak budować wizerunek w branży nieruchomości

Media – „oszałamiająco skuteczne w mówieniu swoim czytelnikom i słuchaczom, o czym mają myśleć”. Pomagają wzbudzić zaufanie, wzmacniają obraz profesjonalnej marki, a nawet wyciągają z kryzysu. Deweloperze,...

Media społecznościowe w branży gastronomicznej

Media społecznościowe to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi nowoczesnego digital marketingu. Często stanowią one filar internetowej działalności firm, zwłaszcza w branży usługowej. Facebook czy Instagram to miejsca,...

Sponsorowanie kultury

Działalność kulturalna wciąż należy do rzadko praktykowanych przedmiotów sponsorowania. Zdecydowanie większym zainteresowaniem cieszą się wydarzenia sportowe, chociaż firmy coraz częściej decydują się na wsparcie lokalnych inicjatyw kulturalnych....

Nowe plemiona Zachodu

Gasnąca gwiazda Zachodu zwiastuje nadejście nowego średniowiecza, gdzie jedno, podupadłe zachodnie imperium zamieszkiwać będzie szereg żyjących równolegle, ponowoczesnych plemion, posiadających odmienne systemy wartości, odmienne poglądy, odmienne zestawy...

Employer branding w praktyce

Jak podaje Główny Urząd Statystyczny bezrobocie rejestrowane w maju 2018 roku sięgało 6.1%. To najlepszy wynik od początku lat 90. W ciągu minionego roku liczba bezrobotnych zmniejszyła...

Publikacje i artykuły PR

Oświadczenie PSPR

PSPR zgłosiło się do Rady Etyki PR w sprawie informacji podanych w książce "Delfin. Mateusz Morawiecki". Oświadczenie Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations są głęboko zaniepokojone informacjami...

Etyka polskiego PR