Ludwik Zamenhof – PR Manager doskonały?

610 tysięcy mieszkańców Warszawy i turystów odwiedzających to wyjątkowe miasto jest zarejestrowanych w systemie miejskich rowerów Veturilo. Ciekawe ilu z nich zdaje sobie sprawę, że nazwa Veturilo...

Internetowa dżungla: adresy, które warto odwiedzać

Nadmiar informacji to jeden z tych problemów, z którymi na co dzień zmaga się każdy PR-owiec. Z jednej strony wykonywana profesja wymaga bycia na bieżąco – zarówno...

Jak budować wizerunek w branży nieruchomości

Media – „oszałamiająco skuteczne w mówieniu swoim czytelnikom i słuchaczom, o czym mają myśleć”. Pomagają wzbudzić zaufanie, wzmacniają obraz profesjonalnej marki, a nawet wyciągają z kryzysu. Deweloperze,...

Sponsorowanie kultury

Działalność kulturalna wciąż należy do rzadko praktykowanych przedmiotów sponsorowania. Zdecydowanie większym zainteresowaniem cieszą się wydarzenia sportowe, chociaż firmy coraz częściej decydują się na wsparcie lokalnych inicjatyw kulturalnych....

Employer branding w praktyce

Jak podaje Główny Urząd Statystyczny bezrobocie rejestrowane w maju 2018 roku sięgało 6.1%. To najlepszy wynik od początku lat 90. W ciągu minionego roku liczba bezrobotnych zmniejszyła...

Dlaczego kultura potrzebuje PR?

Edyta Bach z agencji iPublicity, z którą to Kujawsko – Pomorski Impresaryjny Teatr Muzyczny w Toruniu w listopadzie nawiązał współpracę krótko wyjaśnia, dlaczego PR powinien mieć stałe...

Jakość ruchu na stronie

Masz duży ruch na stronie firmowej, ale nie przekłada się on na sprzedaż? Reklamujesz się, ale to wciąż nie daje zamierzonych efektów? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na te...

Nowe plemiona Zachodu

Gasnąca gwiazda Zachodu zwiastuje nadejście nowego średniowiecza, gdzie jedno, podupadłe zachodnie imperium zamieszkiwać będzie szereg żyjących równolegle, ponowoczesnych plemion, posiadających odmienne systemy wartości, odmienne poglądy, odmienne zestawy...

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski na Facebooku. Co...

Jak tworzyć dobry content na mobile?

Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...