poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Wolność liczy się w każdym wieku – nowa kampania

W sobotę 15 września ruszyła kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy,...

Jeden dzień – wart całe życie. Kampania społeczna

Agencje z grupy Havas oraz Dobro i Platige Image wspierają kampanię informacyjno-edukacyjną „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… JESTEM! W poniedziałek, 10 września br. wystartowała kampania...

Kampania „10 dowodów”

Trwa kampania Samorządu Województwa Wielkopolskiego - ALKOHOL KOBIETY TRAKTUJE GORZEJ*, znana również jako kampania „10 dowodów”. Jak zapowiadali twórcy, jest to przedsięwzięcie kilkuetapowe. Pierwsza część realizowana w...

LATO Z FAMILY – podsumowanie

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż – w raz z „Projektem Plaża” TVN. Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich...

Internauci ocenią raportowanie niefinansowe firm

Rekordowa liczba 49 publikacji przedstawiających informacje niefinansowe firm i organizacji weźmie udział w rywalizacji o nagrodę internautów w Konkursie „Raporty Społeczne 2018”. Głosowanie potrwa od 17 sierpnia...

Media4U rekrutuje z „Mobilną Łodzią”

Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej...

CSR – czy firmy wystarczająco komunikują swoje działania?

Coraz więcej firm w Polsce podchodzi do społecznej odpowiedzialności biznesu w sposób strategiczny odrzucając początkowe identyfikowanie CSR z prostymi działaniami charytatywnymi. Jednocześnie z opublikowanych badań i raportów...

Podsumowanie kampanii edukacyjnej Związku Miast Polskich

W połowie czerwca zakończyła się kampania społeczna „Sam urządzaj swoje miasto”, skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w  Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji...

Największe miasta zdominowały miejską turystykę weekendową

W Polsce turystycznie liczą się tylko największe miasta i Toruń. Wszystkie pozostałe spośród 12 badanych ośrodków niczym się nie wyróżniają w oczach turystów weekendowych. Za najbardziej atrakcyjne...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...