poniedziałek, Sierpień 20, 2018

CSR – czy firmy wystarczająco komunikują swoje działania?

Coraz więcej firm w Polsce podchodzi do społecznej odpowiedzialności biznesu w sposób strategiczny odrzucając początkowe identyfikowanie CSR z prostymi działaniami charytatywnymi. Jednocześnie z opublikowanych badań i raportów...

Podsumowanie kampanii edukacyjnej Związku Miast Polskich

W połowie czerwca zakończyła się kampania społeczna „Sam urządzaj swoje miasto”, skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w  Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji...

Największe miasta zdominowały miejską turystykę weekendową

W Polsce turystycznie liczą się tylko największe miasta i Toruń. Wszystkie pozostałe spośród 12 badanych ośrodków niczym się nie wyróżniają w oczach turystów weekendowych. Za najbardziej atrakcyjne...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

Konkurs na 50-lecie

Firma budowlana Budimex świętuje w tym roku 50-lecie i z tej okazji organizuje konkurs fotograficzny, w który zaangażowała m.in. znanego fotografa Adama Nurkiewicza. Przez 50 lat działalności Budimex...

Kampania #JESTEMZNIĄ w toku

Nieformalna grupa Kobiety w Reklamie zrealizowała kampanię #JESTEMZNIĄ. Akcja ma zbierać fundusze na cele statutowej fundacji Centrum Praw Kobiet, poprzez przekazywanie 1% podatku oraz darowizn. Projekt #JESTEMZNIĄ...

Łódzki sposób na premierę

Agencja Heroes Brand Communication przygotowała ciekawy projekt dla FOX i TOYA. Polskiej premierze serialu Deep State towarzyszyła gra miejska w filmowej Łodzi. 9 kwietnia na polskie ekrany wszedł...

Jak określić grupę docelową?

Z każdym razem, gdy tworzymy jakiś przekaz, musimy mieć na uwadze do kogo będzie on skierowany. Do grupy 40 letnich kobiet na stanowiskach menadżerskich zwrócimy się w...

Skuteczność content marketingu

Jeśli chcemy, aby nasze działania content marketingowe przyniosły sukces, musimy w odpowiedni sposób je kontrolować, i w razie potrzeby, optymalizować. Tym samym potrzebujemy narzędzi, dzięki którym będziemy...

Przepis na product placement

W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego show "Top Chef" lokowana była marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi integralną część kolejnej odsłony kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo...

Publikacje PR

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność?

Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i...

Jakub Zientek w Codemedia

Awans w Prowly