Miasta otwarte na mieszkańców

Urzędy miast i gmin szukają oryginalnych pomysłów na promocję swoich miejscowości. Często zapraszają znane osoby do współpracy, artystów i sportowców. To dobre pomysły. Jednak warto przedstawić dwa...

Agencja PR – jak wybrać najlepszą?

Wybór agencji PR to jeden z głównych czynników, który decyduje o sukcesie firmy. Niestety nadal wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie z tego sprawy. Dbanie o relacje z...

Internetowa dżungla: adresy, które warto odwiedzać

Nadmiar informacji to jeden z tych problemów, z którymi na co dzień zmaga się każdy PR-owiec. Z jednej strony wykonywana profesja wymaga bycia na bieżąco – zarówno...

Lubisie promują prosty skład produktów

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi...

10 TEAM ponownie dla Pracuj.pl

Agencja 10 Team zorganizowała eventową kampanię promocyjną Festiwalu Pracy JOBICON 2019 dla Pracuj.pl. Road show odbył się łącznie w 9. różnych lokalizacjach – na uczelniach wyższych w...

Instagram wciąż niedoceniany w branży nieruchomości?

Królem social mediów nadal pozostaje Facebook, jednak jego młodszy brat rośnie w siłę. W czerwcu ubiegłego roku liczba użytkowników Instagrama na świecie przekroczyła 1 miliard osób, wśród...

Wolność liczy się w każdym wieku – nowa kampania

W sobotę 15 września ruszyła kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy,...

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii, w prasie...

Kampania „10 dowodów”

Trwa kampania Samorządu Województwa Wielkopolskiego - ALKOHOL KOBIETY TRAKTUJE GORZEJ*, znana również jako kampania „10 dowodów”. Jak zapowiadali twórcy, jest to przedsięwzięcie kilkuetapowe. Pierwsza część realizowana w...

Jeden dzień – wart całe życie. Kampania społeczna

Agencje z grupy Havas oraz Dobro i Platige Image wspierają kampanię informacyjno-edukacyjną „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… JESTEM! W poniedziałek, 10 września br. wystartowała kampania...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...