poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Miasta otwarte na mieszkańców

Urzędy miast i gmin szukają oryginalnych pomysłów na promocję swoich miejscowości. Często zapraszają znane osoby do współpracy, artystów i sportowców. To dobre pomysły. Jednak warto przedstawić dwa...

ATLAS i Corporate Cultural Responsibility

W ujęciu marketingowym działalność firmy to coś znacznie więcej niż promocja wytwarzanych produktów czy oferowanych usług. Na wizerunek przedsiębiorstwa składają się wszelkie podejmowane pod szyldem marki aktywności...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

Firmowe wydarzenia jubileuszowe

Jubileusze, obchody rocznicowe firmy – dlaczego warto je organizować, chociaż nasi sąsiedzi z branży nieoficjalnie uznają, że „nie bawią się w takie rzeczy”, a na nie jednym...

CSR – czy firmy wystarczająco komunikują swoje działania?

Coraz więcej firm w Polsce podchodzi do społecznej odpowiedzialności biznesu w sposób strategiczny odrzucając początkowe identyfikowanie CSR z prostymi działaniami charytatywnymi. Jednocześnie z opublikowanych badań i raportów...
Co chowa Częstochowa

Co chowa Częstochowa

Pod koniec ubiegłego roku Częstochowa pokazała, co chowa. Właściwie chciała pokazać zarówno mieszkańcom jak i tym wszystkim, którzy teraz zachęceni działaniami maj ją odwiedzić. Władze miasta, postawiły...

Miasta przyjazne filmowcom

Wczoraj o festiwalach muzycznych, więc może dzisiaj, o tym, że siły połączyły trzy krakowskie festiwale filmowe. W dzisiejszym newsletterze Krakowskiego Festiwalu Filmowego można było przeczytać, że po raz...

Love of music

Festiwali nie brakuje. Kiedy zacząć pracę nad kolejną edycją? Albo od czego zacząć, jeżeli festiwal chcemy zorganizować po raz pierwszy. Korzystajmy z doświadczeń innych. I uczmy się...

Energia w sytuacjach kryzysowych

Nie lady wiedzy i energii trzeba mieć w sytuacji kryzysowej. Szczególnie wtedy, gdy kryzys wywołany jest przez działalność marketingową firmy. W ostatnim czasie problemy z wizerunkiem mają producenci...

Sebastian Lipka o zmianach w algorytmie Facebooka

Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić? W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...