Agencja PR – jak wybrać najlepszą?

Wybór agencji PR to jeden z głównych czynników, który decyduje o sukcesie firmy. Niestety nadal wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie z tego sprawy. Dbanie o relacje z...

Jak wykorzystać wizerunek celebryty

Uśmiechnięta twarz znanego aktora na tle nowej inwestycji, ulubiony sportowiec siedzący na kanapie w ekskluzywnym mieszkaniu, a może medialna podróżniczka zachęcająca do zakupu wakacyjnych apartamentów? Co ich...

LATO Z FAMILY – podsumowanie

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż – w raz z „Projektem Plaża” TVN. Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich...

Kampania Społeczna „Zawodowcy 2019”

Firma Jungheinirch, dostawca kompleksowych rozwiązań dla logistyki wewnątrzmagazynowej zmienia stereotypowy wizerunek polskich szkół zawodowych, zachęcając uczniów do wyboru edukacji technicznej. Wszystko w ramach realizowanej przez firmę strategii...

Wystartowała kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń”

Wystartowała nietypowa kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń” Business Consulting Group przygotowanego we współpracy z organizacją WWF. W raporcie organizacja WWF – jedna z największych na świecie...

Z myślą o dzieciach

Kampanie społeczne, programy społeczne to narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu. Realizowane są zarówno przez fundacje powołane przez firmy, jak i w partnerstwie z zewnętrznymi organizacjami sektora NGO. Co...
Co chowa Częstochowa

Co chowa Częstochowa

Pod koniec ubiegłego roku Częstochowa pokazała, co chowa. Właściwie chciała pokazać zarówno mieszkańcom jak i tym wszystkim, którzy teraz zachęceni działaniami maj ją odwiedzić. Władze miasta, postawiły...

Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

„Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami. Wydawnictwo inspiruje do rozwijania dialogu i kształtowania...

Wolność liczy się w każdym wieku – nowa kampania

W sobotę 15 września ruszyła kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy,...

Jeden dzień – wart całe życie. Kampania społeczna

Agencje z grupy Havas oraz Dobro i Platige Image wspierają kampanię informacyjno-edukacyjną „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… JESTEM! W poniedziałek, 10 września br. wystartowała kampania...

Publikacje i artykuły PR

13. Gala Finałowa Plebiscytu MediaTory

Laureatów 13. edycji Plebiscytu MediaTory – Studenckie Nagrody Dziennikarskie poznamy już w sobotę. W tym roku nagrodę w kategorii AuTORytet odbierze Beata Michniewicz, a...

Branżowy Barometr EFL