Jak wykorzystać wizerunek celebryty

Uśmiechnięta twarz znanego aktora na tle nowej inwestycji, ulubiony sportowiec siedzący na kanapie w ekskluzywnym mieszkaniu, a może medialna podróżniczka zachęcająca do zakupu wakacyjnych apartamentów? Co ich...

Sąsiedzki PR – konkurs Fundacji ANWILU

Fundacja ANWILU stawia na współpracę międzypokoleniową w mieście, w którym posiada swoją siedzibę. Zaprasza organizacje pozarządowe działające na terenie miasta Włocławka i gmin ościennych do udziału w IV odsłonie...

Internauci ocenią raportowanie niefinansowe firm

Rekordowa liczba 49 publikacji przedstawiających informacje niefinansowe firm i organizacji weźmie udział w rywalizacji o nagrodę internautów w Konkursie „Raporty Społeczne 2018”. Głosowanie potrwa od 17 sierpnia...

Kampania #JESTEMZNIĄ w toku

Nieformalna grupa Kobiety w Reklamie zrealizowała kampanię #JESTEMZNIĄ. Akcja ma zbierać fundusze na cele statutowej fundacji Centrum Praw Kobiet, poprzez przekazywanie 1% podatku oraz darowizn. Projekt #JESTEMZNIĄ...

PR i lokalna społeczność

Firmy nie powinny w swoich działaniach komunikacyjnych pomijać lokalnej społeczności, to przecież ona jest sąsiadem organizacji. W każdej miejscowości są zatwardziali ignoranci, ale nawet ci powinni być...

Firmowe wydarzenia jubileuszowe

Jubileusze, obchody rocznicowe firmy – dlaczego warto je organizować, chociaż nasi sąsiedzi z branży nieoficjalnie uznają, że „nie bawią się w takie rzeczy”, a na nie jednym...

Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Tegoroczna edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach poświęcona będzie dyskusji nad znaczeniem marketingu miejsc w sieci. Portal Epr.pl jest patronem medialnym wydarzenia. W dniach 28 i 29 listopada...

Lubisie promują prosty skład produktów

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi...

Największe miasta zdominowały miejską turystykę weekendową

W Polsce turystycznie liczą się tylko największe miasta i Toruń. Wszystkie pozostałe spośród 12 badanych ośrodków niczym się nie wyróżniają w oczach turystów weekendowych. Za najbardziej atrakcyjne...

#StopMowieNienawiści – kampania WP

„Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka”, „Musimy walić przeciwnika”. Naganne wypowiedzi osób publicznych, w kampanii Wirtualnej Polski, są powtarzane przez dzieci. W ten sposób WP zwraca uwagę na...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...