poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Sąsiedzki PR – konkurs Fundacji ANWILU

Fundacja ANWILU stawia na współpracę międzypokoleniową w mieście, w którym posiada swoją siedzibę. Zaprasza organizacje pozarządowe działające na terenie miasta Włocławka i gmin ościennych do udziału w IV odsłonie...

Skuteczność content marketingu

Jeśli chcemy, aby nasze działania content marketingowe przyniosły sukces, musimy w odpowiedni sposób je kontrolować, i w razie potrzeby, optymalizować. Tym samym potrzebujemy narzędzi, dzięki którym będziemy...

Przepis na product placement

W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego show "Top Chef" lokowana była marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi integralną część kolejnej odsłony kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo...

ATLAS i Corporate Cultural Responsibility

W ujęciu marketingowym działalność firmy to coś znacznie więcej niż promocja wytwarzanych produktów czy oferowanych usług. Na wizerunek przedsiębiorstwa składają się wszelkie podejmowane pod szyldem marki aktywności...

Z myślą o dzieciach

Kampanie społeczne, programy społeczne to narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu. Realizowane są zarówno przez fundacje powołane przez firmy, jak i w partnerstwie z zewnętrznymi organizacjami sektora NGO. Co...

Największe miasta zdominowały miejską turystykę weekendową

W Polsce turystycznie liczą się tylko największe miasta i Toruń. Wszystkie pozostałe spośród 12 badanych ośrodków niczym się nie wyróżniają w oczach turystów weekendowych. Za najbardziej atrakcyjne...

CSR – czy firmy wystarczająco komunikują swoje działania?

Coraz więcej firm w Polsce podchodzi do społecznej odpowiedzialności biznesu w sposób strategiczny odrzucając początkowe identyfikowanie CSR z prostymi działaniami charytatywnymi. Jednocześnie z opublikowanych badań i raportów...

Jak określić grupę docelową?

Z każdym razem, gdy tworzymy jakiś przekaz, musimy mieć na uwadze do kogo będzie on skierowany. Do grupy 40 letnich kobiet na stanowiskach menadżerskich zwrócimy się w...

PR i lokalna społeczność

Firmy nie powinny w swoich działaniach komunikacyjnych pomijać lokalnej społeczności, to przecież ona jest sąsiadem organizacji. W każdej miejscowości są zatwardziali ignoranci, ale nawet ci powinni być...

Jeden dzień – wart całe życie. Kampania społeczna

Agencje z grupy Havas oraz Dobro i Platige Image wspierają kampanię informacyjno-edukacyjną „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… JESTEM! W poniedziałek, 10 września br. wystartowała kampania...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...