Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Sąsiedzki PR – konkurs Fundacji ANWILU

Fundacja ANWILU stawia na współpracę międzypokoleniową w mieście, w którym posiada swoją siedzibę. Zaprasza organizacje pozarządowe działające na terenie miasta Włocławka i gmin ościennych do udziału w IV odsłonie...

Podsumowanie kampanii edukacyjnej Związku Miast Polskich

W połowie czerwca zakończyła się kampania społeczna „Sam urządzaj swoje miasto”, skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w  Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji...

Agencja PR – jak wybrać najlepszą?

Wybór agencji PR to jeden z głównych czynników, który decyduje o sukcesie firmy. Niestety nadal wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie z tego sprawy. Dbanie o relacje z...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

Instagram wciąż niedoceniany w branży nieruchomości?

Królem social mediów nadal pozostaje Facebook, jednak jego młodszy brat rośnie w siłę. W czerwcu ubiegłego roku liczba użytkowników Instagrama na świecie przekroczyła 1 miliard osób, wśród...

Miasta przyjazne filmowcom

Wczoraj o festiwalach muzycznych, więc może dzisiaj, o tym, że siły połączyły trzy krakowskie festiwale filmowe. W dzisiejszym newsletterze Krakowskiego Festiwalu Filmowego można było przeczytać, że po raz...

Kampania Społeczna „Zawodowcy 2019”

Firma Jungheinirch, dostawca kompleksowych rozwiązań dla logistyki wewnątrzmagazynowej zmienia stereotypowy wizerunek polskich szkół zawodowych, zachęcając uczniów do wyboru edukacji technicznej. Wszystko w ramach realizowanej przez firmę strategii...

PR i lokalna społeczność

Firmy nie powinny w swoich działaniach komunikacyjnych pomijać lokalnej społeczności, to przecież ona jest sąsiadem organizacji. W każdej miejscowości są zatwardziali ignoranci, ale nawet ci powinni być...

Łódzki sposób na premierę

Agencja Heroes Brand Communication przygotowała ciekawy projekt dla FOX i TOYA. Polskiej premierze serialu Deep State towarzyszyła gra miejska w filmowej Łodzi. 9 kwietnia na polskie ekrany wszedł...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...