Agencja PR – jak wybrać najlepszą?

Wybór agencji PR to jeden z głównych czynników, który decyduje o sukcesie firmy. Niestety nadal wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie z tego sprawy. Dbanie o relacje z...

Miasta otwarte na mieszkańców

Urzędy miast i gmin szukają oryginalnych pomysłów na promocję swoich miejscowości. Często zapraszają znane osoby do współpracy, artystów i sportowców. To dobre pomysły. Jednak warto przedstawić dwa...

Jak wykorzystać wizerunek celebryty

Uśmiechnięta twarz znanego aktora na tle nowej inwestycji, ulubiony sportowiec siedzący na kanapie w ekskluzywnym mieszkaniu, a może medialna podróżniczka zachęcająca do zakupu wakacyjnych apartamentów? Co ich...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

LATO Z FAMILY – podsumowanie

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż – w raz z „Projektem Plaża” TVN. Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich...

Z myślą o dzieciach

Kampanie społeczne, programy społeczne to narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu. Realizowane są zarówno przez fundacje powołane przez firmy, jak i w partnerstwie z zewnętrznymi organizacjami sektora NGO. Co...

Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

„Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami. Wydawnictwo inspiruje do rozwijania dialogu i kształtowania...

Energia w sytuacjach kryzysowych

Nie lady wiedzy i energii trzeba mieć w sytuacji kryzysowej. Szczególnie wtedy, gdy kryzys wywołany jest przez działalność marketingową firmy. W ostatnim czasie problemy z wizerunkiem mają producenci...

#StopMowieNienawiści – kampania WP

„Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka”, „Musimy walić przeciwnika”. Naganne wypowiedzi osób publicznych, w kampanii Wirtualnej Polski, są powtarzane przez dzieci. W ten sposób WP zwraca uwagę na...

Sąsiedzki PR – konkurs Fundacji ANWILU

Fundacja ANWILU stawia na współpracę międzypokoleniową w mieście, w którym posiada swoją siedzibę. Zaprasza organizacje pozarządowe działające na terenie miasta Włocławka i gmin ościennych do udziału w IV odsłonie...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...