Sebastian Lipka o zmianach w algorytmie Facebooka

Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić? W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane...

Jak wykorzystać wizerunek celebryty

Uśmiechnięta twarz znanego aktora na tle nowej inwestycji, ulubiony sportowiec siedzący na kanapie w ekskluzywnym mieszkaniu, a może medialna podróżniczka zachęcająca do zakupu wakacyjnych apartamentów? Co ich...

CSR – czy firmy wystarczająco komunikują swoje działania?

Coraz więcej firm w Polsce podchodzi do społecznej odpowiedzialności biznesu w sposób strategiczny odrzucając początkowe identyfikowanie CSR z prostymi działaniami charytatywnymi. Jednocześnie z opublikowanych badań i raportów...

Z myślą o dzieciach

Kampanie społeczne, programy społeczne to narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu. Realizowane są zarówno przez fundacje powołane przez firmy, jak i w partnerstwie z zewnętrznymi organizacjami sektora NGO. Co...

Energia w sytuacjach kryzysowych

Nie lady wiedzy i energii trzeba mieć w sytuacji kryzysowej. Szczególnie wtedy, gdy kryzys wywołany jest przez działalność marketingową firmy. W ostatnim czasie problemy z wizerunkiem mają producenci...

Sąsiedzki PR – konkurs Fundacji ANWILU

Fundacja ANWILU stawia na współpracę międzypokoleniową w mieście, w którym posiada swoją siedzibę. Zaprasza organizacje pozarządowe działające na terenie miasta Włocławka i gmin ościennych do udziału w IV odsłonie...

Miasta otwarte na mieszkańców

Urzędy miast i gmin szukają oryginalnych pomysłów na promocję swoich miejscowości. Często zapraszają znane osoby do współpracy, artystów i sportowców. To dobre pomysły. Jednak warto przedstawić dwa...

PR i lokalna społeczność

Firmy nie powinny w swoich działaniach komunikacyjnych pomijać lokalnej społeczności, to przecież ona jest sąsiadem organizacji. W każdej miejscowości są zatwardziali ignoranci, ale nawet ci powinni być...

Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Skuteczność content marketingu

Jeśli chcemy, aby nasze działania content marketingowe przyniosły sukces, musimy w odpowiedni sposób je kontrolować, i w razie potrzeby, optymalizować. Tym samym potrzebujemy narzędzi, dzięki którym będziemy...

Publikacje PR

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania...

PR-ranki wracają