Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Wystartowała kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń”

Wystartowała nietypowa kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń” Business Consulting Group przygotowanego we współpracy z organizacją WWF. W raporcie organizacja WWF – jedna z największych na świecie...

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii, w prasie...

ATLAS i Corporate Cultural Responsibility

W ujęciu marketingowym działalność firmy to coś znacznie więcej niż promocja wytwarzanych produktów czy oferowanych usług. Na wizerunek przedsiębiorstwa składają się wszelkie podejmowane pod szyldem marki aktywności...

Kampania Społeczna „Zawodowcy 2019”

Firma Jungheinirch, dostawca kompleksowych rozwiązań dla logistyki wewnątrzmagazynowej zmienia stereotypowy wizerunek polskich szkół zawodowych, zachęcając uczniów do wyboru edukacji technicznej. Wszystko w ramach realizowanej przez firmę strategii...

Lubisie promują prosty skład produktów

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi...

10 TEAM ponownie dla Pracuj.pl

Agencja 10 Team zorganizowała eventową kampanię promocyjną Festiwalu Pracy JOBICON 2019 dla Pracuj.pl. Road show odbył się łącznie w 9. różnych lokalizacjach – na uczelniach wyższych w...

Rusza kampania Fundacji Rak’n’Roll „Pijani życiem”

Rusza kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla Fundacji utwór opowiada o ludziach...

Instagram wciąż niedoceniany w branży nieruchomości?

Królem social mediów nadal pozostaje Facebook, jednak jego młodszy brat rośnie w siłę. W czerwcu ubiegłego roku liczba użytkowników Instagrama na świecie przekroczyła 1 miliard osób, wśród...

Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

„Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami. Wydawnictwo inspiruje do rozwijania dialogu i kształtowania...

Publikacje i artykuły PR

Z orzeczeniem na rynek pracy – kursy i staże zawodowe dla...

Trwają zapisy na kursy i szkolenia zawodowe w ramach projektu “Centrum Kształcenia Zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnością”. Dzięki nim wybrana grupa będzie miała szansę...