Miasta przyjazne filmowcom

Wczoraj o festiwalach muzycznych, więc może dzisiaj, o tym, że siły połączyły trzy krakowskie festiwale filmowe. W dzisiejszym newsletterze Krakowskiego Festiwalu Filmowego można było przeczytać, że po raz...

Media4U rekrutuje z „Mobilną Łodzią”

Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej...

Podsumowanie kampanii edukacyjnej Związku Miast Polskich

W połowie czerwca zakończyła się kampania społeczna „Sam urządzaj swoje miasto”, skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w  Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji...

Największe miasta zdominowały miejską turystykę weekendową

W Polsce turystycznie liczą się tylko największe miasta i Toruń. Wszystkie pozostałe spośród 12 badanych ośrodków niczym się nie wyróżniają w oczach turystów weekendowych. Za najbardziej atrakcyjne...

Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Wystartowała kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń”

Wystartowała nietypowa kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń” Business Consulting Group przygotowanego we współpracy z organizacją WWF. W raporcie organizacja WWF – jedna z największych na świecie...

Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Tegoroczna edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach poświęcona będzie dyskusji nad znaczeniem marketingu miejsc w sieci. Portal Epr.pl jest patronem medialnym wydarzenia. W dniach 28 i 29 listopada...

Kampania Społeczna „Zawodowcy 2019”

Firma Jungheinirch, dostawca kompleksowych rozwiązań dla logistyki wewnątrzmagazynowej zmienia stereotypowy wizerunek polskich szkół zawodowych, zachęcając uczniów do wyboru edukacji technicznej. Wszystko w ramach realizowanej przez firmę strategii...

Rusza kampania Fundacji Rak’n’Roll „Pijani życiem”

Rusza kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla Fundacji utwór opowiada o ludziach...

Jeden dzień – wart całe życie. Kampania społeczna

Agencje z grupy Havas oraz Dobro i Platige Image wspierają kampanię informacyjno-edukacyjną „Jeden dzień – wart całe życie” Fundacji Zobacz… JESTEM! W poniedziałek, 10 września br. wystartowała kampania...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...