Internetowa dżungla: adresy, które warto odwiedzać

Nadmiar informacji to jeden z tych problemów, z którymi na co dzień zmaga się każdy PR-owiec. Z jednej strony wykonywana profesja wymaga bycia na bieżąco – zarówno...

Kampania „10 dowodów”

Trwa kampania Samorządu Województwa Wielkopolskiego - ALKOHOL KOBIETY TRAKTUJE GORZEJ*, znana również jako kampania „10 dowodów”. Jak zapowiadali twórcy, jest to przedsięwzięcie kilkuetapowe. Pierwsza część realizowana w...

Lidl broni polskiej kiełbasy

Piątek 16 lutego i poniedziałek 19 lutego okazały się dniami polskiego mięsa. Wszystko za sprawą Afrykańskiego Pomoru Świń (ASF). Można się zastanowić, czy związek Polskie Mięso i...

Z myślą o dzieciach

Kampanie społeczne, programy społeczne to narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu. Realizowane są zarówno przez fundacje powołane przez firmy, jak i w partnerstwie z zewnętrznymi organizacjami sektora NGO. Co...

Love of music

Festiwali nie brakuje. Kiedy zacząć pracę nad kolejną edycją? Albo od czego zacząć, jeżeli festiwal chcemy zorganizować po raz pierwszy. Korzystajmy z doświadczeń innych. I uczmy się...

Agencja PR – jak wybrać najlepszą?

Wybór agencji PR to jeden z głównych czynników, który decyduje o sukcesie firmy. Niestety nadal wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie z tego sprawy. Dbanie o relacje z...

Sebastian Lipka o zmianach w algorytmie Facebooka

Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić? W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane...

Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Skuteczność content marketingu

Jeśli chcemy, aby nasze działania content marketingowe przyniosły sukces, musimy w odpowiedni sposób je kontrolować, i w razie potrzeby, optymalizować. Tym samym potrzebujemy narzędzi, dzięki którym będziemy...

Jak wykorzystać wizerunek celebryty

Uśmiechnięta twarz znanego aktora na tle nowej inwestycji, ulubiony sportowiec siedzący na kanapie w ekskluzywnym mieszkaniu, a może medialna podróżniczka zachęcająca do zakupu wakacyjnych apartamentów? Co ich...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...