Kampania #JESTEMZNIĄ w toku

Nieformalna grupa Kobiety w Reklamie zrealizowała kampanię #JESTEMZNIĄ. Akcja ma zbierać fundusze na cele statutowej fundacji Centrum Praw Kobiet, poprzez przekazywanie 1% podatku oraz darowizn. Projekt #JESTEMZNIĄ...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

Firmowe wydarzenia jubileuszowe

Jubileusze, obchody rocznicowe firmy – dlaczego warto je organizować, chociaż nasi sąsiedzi z branży nieoficjalnie uznają, że „nie bawią się w takie rzeczy”, a na nie jednym...

Jak wykorzystać wizerunek celebryty

Uśmiechnięta twarz znanego aktora na tle nowej inwestycji, ulubiony sportowiec siedzący na kanapie w ekskluzywnym mieszkaniu, a może medialna podróżniczka zachęcająca do zakupu wakacyjnych apartamentów? Co ich...

Konkurs na 50-lecie

Firma budowlana Budimex świętuje w tym roku 50-lecie i z tej okazji organizuje konkurs fotograficzny, w który zaangażowała m.in. znanego fotografa Adama Nurkiewicza. Przez 50 lat działalności Budimex...

Kampania Społeczna „Zawodowcy 2019”

Firma Jungheinirch, dostawca kompleksowych rozwiązań dla logistyki wewnątrzmagazynowej zmienia stereotypowy wizerunek polskich szkół zawodowych, zachęcając uczniów do wyboru edukacji technicznej. Wszystko w ramach realizowanej przez firmę strategii...

Skuteczność content marketingu

Jeśli chcemy, aby nasze działania content marketingowe przyniosły sukces, musimy w odpowiedni sposób je kontrolować, i w razie potrzeby, optymalizować. Tym samym potrzebujemy narzędzi, dzięki którym będziemy...

ATLAS i Corporate Cultural Responsibility

W ujęciu marketingowym działalność firmy to coś znacznie więcej niż promocja wytwarzanych produktów czy oferowanych usług. Na wizerunek przedsiębiorstwa składają się wszelkie podejmowane pod szyldem marki aktywności...

Łódzki sposób na premierę

Agencja Heroes Brand Communication przygotowała ciekawy projekt dla FOX i TOYA. Polskiej premierze serialu Deep State towarzyszyła gra miejska w filmowej Łodzi. 9 kwietnia na polskie ekrany wszedł...

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii, w prasie...

Publikacje i artykuły PR

Z orzeczeniem na rynek pracy – kursy i staże zawodowe dla...

Trwają zapisy na kursy i szkolenia zawodowe w ramach projektu “Centrum Kształcenia Zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnością”. Dzięki nim wybrana grupa będzie miała szansę...