Konkurs na 50-lecie

Firma budowlana Budimex świętuje w tym roku 50-lecie i z tej okazji organizuje konkurs fotograficzny, w który zaangażowała m.in. znanego fotografa Adama Nurkiewicza. Przez 50 lat działalności Budimex...

Jak określić grupę docelową?

Z każdym razem, gdy tworzymy jakiś przekaz, musimy mieć na uwadze do kogo będzie on skierowany. Do grupy 40 letnich kobiet na stanowiskach menadżerskich zwrócimy się w...

Łódzki sposób na premierę

Agencja Heroes Brand Communication przygotowała ciekawy projekt dla FOX i TOYA. Polskiej premierze serialu Deep State towarzyszyła gra miejska w filmowej Łodzi. 9 kwietnia na polskie ekrany wszedł...

Kampania #JESTEMZNIĄ w toku

Nieformalna grupa Kobiety w Reklamie zrealizowała kampanię #JESTEMZNIĄ. Akcja ma zbierać fundusze na cele statutowej fundacji Centrum Praw Kobiet, poprzez przekazywanie 1% podatku oraz darowizn. Projekt #JESTEMZNIĄ...

Sebastian Lipka o zmianach w algorytmie Facebooka

Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić? W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane...

Przepis na product placement

W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego show "Top Chef" lokowana była marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi integralną część kolejnej odsłony kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo...

Skuteczność content marketingu

Jeśli chcemy, aby nasze działania content marketingowe przyniosły sukces, musimy w odpowiedni sposób je kontrolować, i w razie potrzeby, optymalizować. Tym samym potrzebujemy narzędzi, dzięki którym będziemy...

Energia w sytuacjach kryzysowych

Nie lady wiedzy i energii trzeba mieć w sytuacji kryzysowej. Szczególnie wtedy, gdy kryzys wywołany jest przez działalność marketingową firmy. W ostatnim czasie problemy z wizerunkiem mają producenci...

Z myślą o dzieciach

Kampanie społeczne, programy społeczne to narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu. Realizowane są zarówno przez fundacje powołane przez firmy, jak i w partnerstwie z zewnętrznymi organizacjami sektora NGO. Co...

Lidl broni polskiej kiełbasy

Piątek 16 lutego i poniedziałek 19 lutego okazały się dniami polskiego mięsa. Wszystko za sprawą Afrykańskiego Pomoru Świń (ASF). Można się zastanowić, czy związek Polskie Mięso i...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...