Podsumowanie kampanii edukacyjnej Związku Miast Polskich

W połowie czerwca zakończyła się kampania społeczna „Sam urządzaj swoje miasto”, skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w  Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji...

Lidl broni polskiej kiełbasy

Piątek 16 lutego i poniedziałek 19 lutego okazały się dniami polskiego mięsa. Wszystko za sprawą Afrykańskiego Pomoru Świń (ASF). Można się zastanowić, czy związek Polskie Mięso i...

Kampania #JESTEMZNIĄ w toku

Nieformalna grupa Kobiety w Reklamie zrealizowała kampanię #JESTEMZNIĄ. Akcja ma zbierać fundusze na cele statutowej fundacji Centrum Praw Kobiet, poprzez przekazywanie 1% podatku oraz darowizn. Projekt #JESTEMZNIĄ...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...