Miasta otwarte na mieszkańców

Urzędy miast i gmin szukają oryginalnych pomysłów na promocję swoich miejscowości. Często zapraszają znane osoby do współpracy, artystów i sportowców. To dobre pomysły. Jednak warto przedstawić dwa...
Co chowa Częstochowa

Co chowa Częstochowa

Pod koniec ubiegłego roku Częstochowa pokazała, co chowa. Właściwie chciała pokazać zarówno mieszkańcom jak i tym wszystkim, którzy teraz zachęceni działaniami maj ją odwiedzić. Władze miasta, postawiły...

Miasta przyjazne filmowcom

Wczoraj o festiwalach muzycznych, więc może dzisiaj, o tym, że siły połączyły trzy krakowskie festiwale filmowe. W dzisiejszym newsletterze Krakowskiego Festiwalu Filmowego można było przeczytać, że po raz...

Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Największe miasta zdominowały miejską turystykę weekendową

W Polsce turystycznie liczą się tylko największe miasta i Toruń. Wszystkie pozostałe spośród 12 badanych ośrodków niczym się nie wyróżniają w oczach turystów weekendowych. Za najbardziej atrakcyjne...

Podsumowanie kampanii edukacyjnej Związku Miast Polskich

W połowie czerwca zakończyła się kampania społeczna „Sam urządzaj swoje miasto”, skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w  Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji...

Publikacje PR

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność?

Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i...

Jakub Zientek w Codemedia

Awans w Prowly