Jak opowiedzieć swoją historię?
„O nas”, „O firmie”, „Kim jesteśmy?” – bez względu na to, jaką nazwę przyjmie ta zakładka, odgrywa ona istotną rolę na stronie każdej firmy czy bloga. Niestety,...
Marka osobista mecenasem i promotorem
O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę.
W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się...
Uszyj się sama
Udostępniamy fragment artykułu o budowaniu marki osobistej "Uszyj się sama" z magazynu "Wysokie Obcasy Praca" , który w sprzedaży będzie dostępny od czwartku 30 sierpnia br.
Jak się...
Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach
Klienci przychodzą do agencji kreatywnych z różnymi zadaniami. Od jednorazowych akcji po stałe działania, od stworzenia samego pomysłu, po kompleksowe realizacje. I o ile to klient wyznacza...
Kasia – zwyczajny niezwyczajny Brand Hero marki BookBook – case study
Co sprawia, że dana marka zapisuje się w świadomości konsumentów? Czy fanpage księgarni musi prowadzić nudną komunikację i cały czas pisać o książkach? Jak się wyróżnić spośród...
Dystrybucja treści – gdzie publikować stworzoną zawartość?
Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach...
Konkursy organizatorów
Organizatorzy konkursów skierowanych do początkujących artystów przekonują, że od udziału właśnie w ich inicjatywie zaczęła się kariera obecnie znanych już i cenionych przedstawicieli życia artystycznego.
Zgłoszenia
W tej ogromnej...
Promocja klubów
Pewnie wiele osób planowało lub planuje otworzyć własny klub muzyczny albo restaurację, w której będzie organizować eventy. To jeden z produktów branży restauracyjnej i klubowej, których nie...
Polityka i publika
Politycy i partie muszą dbać o swój wizerunek, ponieważ zabiegają o nasze głosy. We wrześniu ubiegłego roku Fundacja ePaństwo zamieściła informację „Jaki PR wokół partii?”.
Teraz mamy już...
W praktyce: reputacja i wizerunek
Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2
Część 3. W praktyce
Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...