piątek, Październik 19, 2018

Marka osobista mecenasem i promotorem

O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę. W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się...

Uszyj się sama

Udostępniamy fragment artykułu o budowaniu marki osobistej "Uszyj się sama" z magazynu "Wysokie Obcasy Praca" , który w sprzedaży będzie dostępny od czwartku 30 sierpnia br. Jak się...

Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach

Klienci przychodzą do agencji kreatywnych z różnymi zadaniami. Od jednorazowych akcji po stałe działania, od stworzenia samego pomysłu, po kompleksowe realizacje. I o ile to klient wyznacza...

Kasia – zwyczajny niezwyczajny Brand Hero marki BookBook – case study

Co sprawia, że dana marka zapisuje się w świadomości konsumentów? Czy fanpage księgarni musi prowadzić nudną komunikację i cały czas pisać o książkach? Jak się wyróżnić spośród...

Dystrybucja treści – gdzie publikować stworzoną zawartość?

Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach...

Konkursy organizatorów

Organizatorzy konkursów skierowanych do początkujących artystów przekonują, że od udziału właśnie w ich inicjatywie zaczęła się kariera obecnie znanych już i cenionych przedstawicieli życia artystycznego. Zgłoszenia W tej ogromnej...

Promocja klubów

Pewnie wiele osób planowało lub planuje otworzyć własny klub muzyczny albo restaurację, w której będzie organizować eventy. To jeden z produktów branży restauracyjnej i klubowej, których nie...

Polityka i publika

Politycy i partie muszą dbać o swój wizerunek, ponieważ zabiegają o nasze głosy. We wrześniu ubiegłego roku Fundacja ePaństwo zamieściła informację „Jaki PR wokół partii?”. Teraz mamy już...

W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...
Kobiety w PR

Pierwszy Fake News

Pierwszy tekst będzie trochę osobisty. W naszej redakcji przewagę mają kobiety. I dlatego od kobiet zaczynamy. Kobiety. Tyle nas w public relations, na różnych stanowiskach ds. komunikacji, rzeczniczek,...

Publikacje PR

Posnania ze srebrem ICSC SOLAL Marketing Awards 2018

Podczas uroczystej gali ICSC Solal Marketing Awards 2018 Posnania, flagowy projekt Apsys Polska, została nagrodzona w kategorii budowania świadomości marki i pozycjonowania. Wyróżniona kampania...