W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...
Dobra reputacja i zły wizerunek

Dobra reputacja i zły wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.2 -> cz. 1 Część 2. Dobra reputacja i zły wizerunek W przemyśle kreatywnym ważna jest dobra reputacja, ale cenny jest zły,...

Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach

Klienci przychodzą do agencji kreatywnych z różnymi zadaniami. Od jednorazowych akcji po stałe działania, od stworzenia samego pomysłu, po kompleksowe realizacje. I o ile to klient wyznacza...
Kobiety w PR

Pierwszy Fake News

Pierwszy tekst będzie trochę osobisty. W naszej redakcji przewagę mają kobiety. I dlatego od kobiet zaczynamy. Kobiety. Tyle nas w public relations, na różnych stanowiskach ds. komunikacji, rzeczniczek,...

Uszyj się sama

Udostępniamy fragment artykułu o budowaniu marki osobistej "Uszyj się sama" z magazynu "Wysokie Obcasy Praca" , który w sprzedaży będzie dostępny od czwartku 30 sierpnia br. Jak się...

Dystrybucja treści – gdzie publikować stworzoną zawartość?

Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach...

Kasia – zwyczajny niezwyczajny Brand Hero marki BookBook – case study

Co sprawia, że dana marka zapisuje się w świadomości konsumentów? Czy fanpage księgarni musi prowadzić nudną komunikację i cały czas pisać o książkach? Jak się wyróżnić spośród...

Polityka i publika

Politycy i partie muszą dbać o swój wizerunek, ponieważ zabiegają o nasze głosy. We wrześniu ubiegłego roku Fundacja ePaństwo zamieściła informację „Jaki PR wokół partii?”. Teraz mamy już...

Marka osobista mecenasem i promotorem

O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę. W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się...
Reputacja w przemyśle kreatywnym

Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.1 -> cz. 2 Zagadnienia takie jak reputacja i wizerunek są przedmiotem zainteresowania teoretyków i praktyków. Czy można pokusić się o...

Publikacje PR

Kto wypromuje Blocki?

Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie,...