Dystrybucja treści – gdzie publikować stworzoną zawartość?

Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach...

Promocja klubów

Pewnie wiele osób planowało lub planuje otworzyć własny klub muzyczny albo restaurację, w której będzie organizować eventy. To jeden z produktów branży restauracyjnej i klubowej, których nie...

Kasia – zwyczajny niezwyczajny Brand Hero marki BookBook – case study

Co sprawia, że dana marka zapisuje się w świadomości konsumentów? Czy fanpage księgarni musi prowadzić nudną komunikację i cały czas pisać o książkach? Jak się wyróżnić spośród...

W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...

Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach

Klienci przychodzą do agencji kreatywnych z różnymi zadaniami. Od jednorazowych akcji po stałe działania, od stworzenia samego pomysłu, po kompleksowe realizacje. I o ile to klient wyznacza...

Konkursy organizatorów

Organizatorzy konkursów skierowanych do początkujących artystów przekonują, że od udziału właśnie w ich inicjatywie zaczęła się kariera obecnie znanych już i cenionych przedstawicieli życia artystycznego. Zgłoszenia W tej ogromnej...

Marka osobista mecenasem i promotorem

O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę. W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się...

Jak opowiedzieć swoją historię?

„O nas”, „O firmie”, „Kim jesteśmy?” – bez względu na to, jaką nazwę przyjmie ta zakładka, odgrywa ona istotną rolę na stronie każdej firmy czy bloga. Niestety,...
Kobiety w PR

Pierwszy Fake News

Pierwszy tekst będzie trochę osobisty. W naszej redakcji przewagę mają kobiety. I dlatego od kobiet zaczynamy. Kobiety. Tyle nas w public relations, na różnych stanowiskach ds. komunikacji, rzeczniczek,...
Dobra reputacja i zły wizerunek

Dobra reputacja i zły wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.2 -> cz. 1 Część 2. Dobra reputacja i zły wizerunek W przemyśle kreatywnym ważna jest dobra reputacja, ale cenny jest zły,...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...