Reputacja w przemyśle kreatywnym

Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.1 -> cz. 2 Zagadnienia takie jak reputacja i wizerunek są przedmiotem zainteresowania teoretyków i praktyków. Czy można pokusić się o...
Dobra reputacja i zły wizerunek

Dobra reputacja i zły wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.2 -> cz. 1 Część 2. Dobra reputacja i zły wizerunek W przemyśle kreatywnym ważna jest dobra reputacja, ale cenny jest zły,...

Uszyj się sama

Udostępniamy fragment artykułu o budowaniu marki osobistej "Uszyj się sama" z magazynu "Wysokie Obcasy Praca" , który w sprzedaży będzie dostępny od czwartku 30 sierpnia br. Jak się...

Dystrybucja treści – gdzie publikować stworzoną zawartość?

Dobrze przemyślana strategia content marketingowa to długoterminowy proces, w którego skład wchodzi wiele różnych elementów. Jednym z nich jest oczywiście tworzenie wysokiej jakości treści, opartej na zasadach...

W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...

Konkursy organizatorów

Organizatorzy konkursów skierowanych do początkujących artystów przekonują, że od udziału właśnie w ich inicjatywie zaczęła się kariera obecnie znanych już i cenionych przedstawicieli życia artystycznego. Zgłoszenia W tej ogromnej...
Kobiety w PR

Pierwszy Fake News

Pierwszy tekst będzie trochę osobisty. W naszej redakcji przewagę mają kobiety. I dlatego od kobiet zaczynamy. Kobiety. Tyle nas w public relations, na różnych stanowiskach ds. komunikacji, rzeczniczek,...

Polityka i publika

Politycy i partie muszą dbać o swój wizerunek, ponieważ zabiegają o nasze głosy. We wrześniu ubiegłego roku Fundacja ePaństwo zamieściła informację „Jaki PR wokół partii?”. Teraz mamy już...

Marka osobista mecenasem i promotorem

O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę. W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się...

Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach

Klienci przychodzą do agencji kreatywnych z różnymi zadaniami. Od jednorazowych akcji po stałe działania, od stworzenia samego pomysłu, po kompleksowe realizacje. I o ile to klient wyznacza...

Publikacje PR

Czego poszukują firmy? Podsumowanie Content Marketing World 2018

Strategia nie jest najbardziej poszukiwaną kompetencją agencji marketingowych Strategiczny insight agencji marketingowych jest najmniej poszukiwaną kompetencją przez większość firm zlecających usługi komunikacji marketingowej zewnętrznym agencjom....

Martini w roli głównej