Konkursy organizatorów

Organizatorzy konkursów skierowanych do początkujących artystów przekonują, że od udziału właśnie w ich inicjatywie zaczęła się kariera obecnie znanych już i cenionych przedstawicieli życia artystycznego. Zgłoszenia W tej ogromnej...

Polityka i publika

Politycy i partie muszą dbać o swój wizerunek, ponieważ zabiegają o nasze głosy. We wrześniu ubiegłego roku Fundacja ePaństwo zamieściła informację „Jaki PR wokół partii?”. Teraz mamy już...

Promocja klubów

Pewnie wiele osób planowało lub planuje otworzyć własny klub muzyczny albo restaurację, w której będzie organizować eventy. To jeden z produktów branży restauracyjnej i klubowej, których nie...

Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach

Klienci przychodzą do agencji kreatywnych z różnymi zadaniami. Od jednorazowych akcji po stałe działania, od stworzenia samego pomysłu, po kompleksowe realizacje. I o ile to klient wyznacza...

W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...
Reputacja w przemyśle kreatywnym

Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.1 -> cz. 2 Zagadnienia takie jak reputacja i wizerunek są przedmiotem zainteresowania teoretyków i praktyków. Czy można pokusić się o...
Dobra reputacja i zły wizerunek

Dobra reputacja i zły wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.2 -> cz. 1 Część 2. Dobra reputacja i zły wizerunek W przemyśle kreatywnym ważna jest dobra reputacja, ale cenny jest zły,...

Uszyj się sama

Udostępniamy fragment artykułu o budowaniu marki osobistej "Uszyj się sama" z magazynu "Wysokie Obcasy Praca" , który w sprzedaży będzie dostępny od czwartku 30 sierpnia br. Jak się...

Kasia – zwyczajny niezwyczajny Brand Hero marki BookBook – case study

Co sprawia, że dana marka zapisuje się w świadomości konsumentów? Czy fanpage księgarni musi prowadzić nudną komunikację i cały czas pisać o książkach? Jak się wyróżnić spośród...

Marka osobista mecenasem i promotorem

O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę. W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się...

Publikacje PR

Debiut marki CHOPIN

Początek listopada, Szanghaj, największe w historii Chin targi - China International Import Expo i nasi bohaterowie – Trzy męskie zapachy sygnowane nazwiskiem Fryderyka Chopina,...