poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Raport Dentsu Aegis Network Polska

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce...

Sound Branding: Muzyka i budowanie marki

Aspekty wizualne są bez wątpienia najistotniejsze w budowaniu wizerunku marki i produktu. Jednak zaraz po wzroku, najważniejszym zmysłem jest słuch. Narzędziem służącym kreowaniu wizerunku marki poprzez zastosowanie...

Czy klient może zakochać się w marce? Czyli jak uwodzić klienta.

Każda firma może zdobyć wiernych fanów. Jeżeli będzie prowadzić uczciwy dialog z otoczeniem, to ma szansę rozkochać w sobie klientów, niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą...

Kompendium wiedzy o public relations

Na rynku wydawniczym pojawiła się nowa książka: „Marka korporacyjna i jej komunikacja”. To kompendium wiedzy dla specjalistów od public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami...

Po co jest PR?

Dnia 21 marca br. miała miejsce premiera książki Łukasza Zająca Po co jest PR?, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. To książka, która pozwala nam zbliżyć się...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...