poniedziałek, Sierpień 20, 2018

Czy klient może zakochać się w marce? Czyli jak uwodzić klienta.

Każda firma może zdobyć wiernych fanów. Jeżeli będzie prowadzić uczciwy dialog z otoczeniem, to ma szansę rozkochać w sobie klientów, niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą...

Kompendium wiedzy o public relations

Na rynku wydawniczym pojawiła się nowa książka: „Marka korporacyjna i jej komunikacja”. To kompendium wiedzy dla specjalistów od public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami...

Po co jest PR?

Dnia 21 marca br. miała miejsce premiera książki Łukasza Zająca Po co jest PR?, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. To książka, która pozwala nam zbliżyć się...

Publikacje PR

Brand hero w komunikacji marki – wymysł czy konieczność?

Współczesny odbiorca to wymagający odbiorca. W czasach nieustannie zmieniających się sposobów komunikacji, marki ścigają się w pomysłach mających zapewnić im jak najlepszy odzew i...

Jakub Zientek w Codemedia

Awans w Prowly