Raport Dentsu Aegis Network Polska

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce...

Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Jak mówić do klientów, żeby nas rozumieli? Trudne pytanie, na które w swojej książce odpowiada Donald Miller. Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa MT Biznes. W książce pt. Model...

Sound Branding: Muzyka i budowanie marki

Aspekty wizualne są bez wątpienia najistotniejsze w budowaniu wizerunku marki i produktu. Jednak zaraz po wzroku, najważniejszym zmysłem jest słuch. Narzędziem służącym kreowaniu wizerunku marki poprzez zastosowanie...

Po co jest PR?

Dnia 21 marca br. miała miejsce premiera książki Łukasza Zająca Po co jest PR?, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. To książka, która pozwala nam zbliżyć się...

Kompendium wiedzy o public relations

Na rynku wydawniczym pojawiła się nowa książka: „Marka korporacyjna i jej komunikacja”. To kompendium wiedzy dla specjalistów od public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami...

Czy klient może zakochać się w marce? Czyli jak uwodzić klienta.

Każda firma może zdobyć wiernych fanów. Jeżeli będzie prowadzić uczciwy dialog z otoczeniem, to ma szansę rozkochać w sobie klientów, niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą...

Publikacje i artykuły PR

Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Tegoroczna edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach poświęcona będzie dyskusji nad znaczeniem marketingu miejsc w sieci. Portal Epr.pl jest patronem medialnym wydarzenia. W dniach 28...