Sound Branding: Muzyka i budowanie marki

Aspekty wizualne są bez wątpienia najistotniejsze w budowaniu wizerunku marki i produktu. Jednak zaraz po wzroku, najważniejszym zmysłem jest słuch. Narzędziem służącym kreowaniu wizerunku marki poprzez zastosowanie...

Po co jest PR?

Dnia 21 marca br. miała miejsce premiera książki Łukasza Zająca Po co jest PR?, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. To książka, która pozwala nam zbliżyć się...

Raport Dentsu Aegis Network Polska

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce...

Kompendium wiedzy o public relations

Na rynku wydawniczym pojawiła się nowa książka: „Marka korporacyjna i jej komunikacja”. To kompendium wiedzy dla specjalistów od public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami...

Czy klient może zakochać się w marce? Czyli jak uwodzić klienta.

Każda firma może zdobyć wiernych fanów. Jeżeli będzie prowadzić uczciwy dialog z otoczeniem, to ma szansę rozkochać w sobie klientów, niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą...

Publikacje i artykuły PR

PKP Intercity nagrodzi blogerów

PKP Intercity zostało oficjalnym partnerem tegorocznej edycji Turystycznych Mistrzostw Blogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną. To konkurs oparty na grywalizacji, którego celem jest promowanie...