Przepis na product placement

0
118

W trzecim odcinku najnowszej edycji kulinarnego show „Top Chef” lokowana była marka Coca-Cola Zero. Działanie promocyjne stanowi integralną część kolejnej odsłony kampanii „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola”. Szefowie kuchni pod okiem jury mieli się zmierzyć z pozoru tylko łatwym zadaniem, tj. przygotowaniem obiadu rodzinnego, inspirowanego smakiem Coca-Cola Zero. Lokowanie ma na celu wzmocnić rozpoznawalność marki jako towarzysza codziennego życia i spoiwa domowych posiłków.

„Top Chef” to jeden z najważniejszych kulinarnych show na świecie, w którym widzowie oglądają popisy profesjonalnych szefów kuchni. Bieżąca wiosenna ramówka telewizji POLSAT emituje już 7. edycję popularnego show. Niezmiennie w roli prowadzącego jest Grzegorz Łapanowski, a w jury ponownie zasiadają: Ewa Wachowicz, Maciej Nowak, Wojciech Modest Amarro oraz debiutujący w tej roli restaurator Robert Sowa.

Kampania „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” od lat zaprasza rodziny
i przyjaciół do regularnych wspólnych posiłków (nie tylko od święta!), zachęcając tym samym do celebrowania czasu i radości z bycia razem. W ramach tegorocznej odsłony marka przygotowała m.in. zwiększenie banku przepisów mobilnej i kulinarnej aplikacji SimplyTastly oraz test sprawdzający tzw. „Zakupowe oblicza”, dostępny za pośrednictwem kanału @cocacolapoland. Poza tym marka realizuje działania w obszarze digital, publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży. Lokowanie Coca-Cola Zero w show „Top Chef” zaplanowano dwukrotnie.

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Agencja Fortis dokonała adaptacji lokalnych materiałów graficznych oraz BTL, natomiast McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here