Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania

23 kwietnia 2019
0
538

Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR. Przez najbliższe dwa lata działaniami komunikacyjnymi zajmować się będzie poznańska agencja Q&A Communications.

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, współpraca z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz koordynacja sportowych i charytatywnych przedsięwzięć współtworzonych z lokalną społecznością. Q&A Communications będzie odpowiadać zarówno za komunikację wizerunkową, jak i kryzysową. Przedstawiciel agencji będzie również pełnił rolę rzecznika prasowego Posnanii.

Cieszymy się, że nasze silne kompetencje w marketingu galerii handlowych zostały docenione przez tak mocnego gracza na rynku. Jesteśmy przekonani, że znajomość branży oraz najnowszych trendów pozwoli nam tworzyć pomysły, którymi nasz klient oraz konsumenci będą chcieli się dzielić. – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications.

Za realizację projektów ze strony agencji odpowiadać będą Group Project Manager, Karolina Gajewska wraz z Małgorzatą Muszyńską, Project Manager w Q&A Communications. Umowa z Posnanią obowiązuje od 1 kwietnia.