Repliki na sprzedaż

0
1232

Startują Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang. Polska reprezentacja pokaże się w strojach 4F, który jest sponsorem kolekcji olimpijskiej. Czyli można powiedzieć, że ma największą powierzchnię reklamową.

4F dobrze poradziła sobie z poinformowaniem nie tylko klientów o swoich działaniach sponsoringowych. Przynajmniej na stronie internetowej. Na niej dowiemy się, że producent odzieży wspiera polską reprezentację. Ponadto zostaniemy zachęceni do zakupu repliki z kolekcji olimpijskiej i co ważne przeczytamy, że są one inspirowane sportowym sukcesem.

4_F
źródło: www.4f.com.pl

Trzeba mocno trzymać kciuki za sportowe sukcesy, bo z pewnością przełożą się one na sprzedaż replik.

Inna firma, czyli Grupa Luxmed też zadbała, aby wszyscy odwiedzający stronę wiedzieli, że to właśnie ona jest partnerem medycznym. Trudno powiedzieć, czy dobrym ruchem było podanie takiej informacji: Już wkrótce olimpiada zimowa – Grupa LUX MED dba o zdrowie olimpijczyków!” (źródło: www.luxmed.pl).  Tym bardziej musimy trzymać kciuki za olimpijczyków, ponieważ nie chodzi już tylko o polski sport, ale i polski przemysł farmaceutyczny.

Luxmed
Źródło: www.luxmed.pl

Orlen, ponieważ jest sponsorem strategicznym w dniu rozpoczęcia olimpiady zamieścił komunikat w swoim biurze prasowym, ale w dziale Sponsoring Sportowy pomija, że wspiera reprezentację olimpijską. Można sprawdzić tutaj.

lotto
Źródło: www.lotto.pl

Sponsorem generalnym jest Lotto. Hasło wiadomo jakie:

Gramy dla sportu.

Z kolei Sponsorem jest Tauron. A Tauron rozgrzewa reprezentację. I to też jest poważne zobowiązanie. A ponieważ to strategiczna branża energetyczna, wokół której zawsze jest gorąco to oprócz trzymania kciuków trzeba również zadbać o płomienny doping.

A więcej o sponsorach można dowiedzieć się na stronie Polskiego Komitetu Olimpijskiego.