RTB House wprowadza nowatorskie rozwiązanie Brand Safety

0
158

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu stworzyła autorski system odpowiedzialny za bezpieczeństwo marki. Mechanizm zrewolucjonizuje pracę marketerów, mających do tej pory ograniczony wpływ na treści wyświetlane w sąsiedztwie emitowanej reklamy. Zarządzanie bezpieczeństwem marki stanie się łatwiejsze.

Rozwój internetu sprawia, że Brand Safety jest jednym z priorytetów w branży reklamowej. Obecnie marki muszą pilnować, aby ich reklamy nie były wyświetlane obok nieodpowiednich treści – np. odwołujących się do radykalnych poglądów politycznych, wiadomości o katastrofach lub nieprawdziwych informacji (fake news). W zależności od rodzaju grupy docelowej, a także oczekiwań i założeń samej marki powinna być stosowana inna, odpowiednio dostosowana polityka bezpieczeństwa.

W obliczu powyższych wyzwań firma RTB House zaadaptowała autorski mechanizm bezpieczeństwa, który każda marka może indywidualnie dopasować do swoich potrzeb i wymagań. Dzięki technologii przetwarzania języka naturalnego (analiza treści internetowych w czasie rzeczywistym), nowa platforma Brand Safety pozwala na skanowanie dziesiątek tysięcy artykułów i stron internetowych dziennie, gwarantując bezpieczeństwo marki w czasie rzeczywistym w większości treści dostępnych w Internecie.

Technologią leżącą u podstaw narzędzia RTB House jest Brand Profile Layer – mechanizm zawierający trzy niezależne funkcje:
– Website category filters (Filtry kategorii serwisów) – pomagają unikać nieodpowiednich z perspektywy marki kategorii serwisów, jak np. kontrowersyjne serwisy politycznie, serwisy z treściami generowanymi przez użytkowników, portale umożliwiające udostępnianie plików, z grami hazardowymi, mangą, czy streamingiem wideo.
– News Filters (Filtry wiadomości) – automatycznie blokują informacje zawierające określone słowa kluczowe (w adresach URL, zawartości i meta opisach stron). Jest to narzędzie pomocne dla firm, które nie chcą być kojarzone z konkretnymi treściami (np. marki motoryzacyjne mogą unikać umieszczania reklam w pobliżu wiadomości o wypadkach samochodowych czy artykułów o alkoholu). Od momentu uruchomienia algorytmu przetwarzania języka naturalnego narzędzie RTB House skatalogowało już ponad milion artykułów i codziennie analizuje ponad 16 000 najpopularniejszych treści w internecie (przy zamierzeniu przetwarzania ponad 50 000 artykułów dziennie).
– The RTB Black List (Czarna lista RTB) – pozwala na blokowanie reklam marek na określonych, wybranych adresach URL.

Jesteśmy wiodącym dostawcą technologii opartej na przetwarzaniu języka naturalnego, który rozwiązuje problem bezpieczeństwa marek – to prawdziwy przełom w branży reklamowej. Rozumiemy niestrukturyzowane dane i analizujemy treści na stronach internetowych jeszcze przed wyświetleniem reklamy. Blokując negatywne treści, zapobiegamy wyświetlaniu reklamy na danej stronie. Dostarczamy również system niezawodnych zabezpieczeń, które zapobiegają umieszczaniu reklam w niebezpiecznym środowisku. – zauważa Łukasz Abgarowicz, Business Development Director Poland, RTB House.

Oprócz technologii RTB House, która może zostać dostosowana do indywidualnych potrzeb marki, za podstawę autorskiej platformy reklamowej służy wielopoziomowa zapora Brand Safety. Składają się na nią platforma „SSP and 3rd party solutions layer” wyposażona w rozwiązania platform SSP oraz zewnętrznych dostawców rozwiązań bezpieczeństwa, a także „Offensive content and malware layer”, która dodatkowo pomaga chronić markę przed treściami obraźliwymi i złośliwym oprogramowaniem.

Klienci RTB House wykorzystują rozwiązania opracowane przez firmę do przygotowania spersonalizowanych reklam opartych na analizie zachowań użytkowników związanych z ich taktykami wyszukiwania, nawykami przeglądania czy koszykiem zakupowym. Cały proces odbywa się zaledwie w ciągu kilku sekund – na wszystkich typach urządzeń, co przekłada się na wzrost konwersji oraz sprzedaży. Światowej klasy platforma retargetingowa RTB House obsługuje obecnie ponad 2 miliony ofert na sekundę, ponad 10 miliardów wyświetleń reklam miesięcznie oraz ponad 3,5 miliona kliknięć dziennie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here