Rusza kampania Fundacji Rak’n’Roll „Pijani życiem”

3 kwietnia 2019
0
1656

Rusza kampania Fundacji Rak’n’Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla Fundacji utwór opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll.

Jestem szczęśliwy, że mamy swój pierwszy oryginalny projekt muzyczny – mówi Jacek Maciejewski, Strażnik Marki Rak’n’Roll. – Współpraca z The Dumplings okazała się po prostu świetna – Justyna napisała doskonały tekst, a muzyka Kuby zrobiła z tego przyszły przebój. Olga Bołądź jako reżyserka klipu okazała się rewelacyjna. Kolejny raz udało się zrobić tak, by kampania 1% Rak’n’Roll dawała coś fajnego tym, którzy nas wspierają, bo wiedzą, że „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów!”.

”Dla Nas KRS 0000 338 803” to utwór inspirowany doświadczeniami osób, które przeszły przez raka. Dzisiaj mówią o sobie, że są pijani życiem. Bohaterowie teledysku – Marta, Weronika, Kasia, Wioletta i Artur silniej czują jego smak, czym dzielą się w testimonialach. Takich historii jest więcej. Rak’n’Roll, dzięki 1% podatku, pomaga je pisać, inspirując do celebrowania życia w chorobie i po powrocie do zdrowia.

Podwójny debiut
Do udziału w tegorocznej kampanii na rzecz zbierania 1% podatku, Rak`n`Roll zaprosił utalentowany zespół The Dumplings: Justynę Święs oraz Kubę Karasia, którzy specjalnie dla Fundacji stworzyli utwór „Dla Nas KRS 0000 338 803”.

Utwór powstał pod wpływem historii ludzi związanych z Fundacją Rak’n’Roll. Osób, które przeszły przez raka i teraz bogatsze o to doświadczenie realizują swoje pasje, żyją pełną piersią, są pijani życiem. Dla nich wszystko jest sceną do tańca – mówi Justyna. Premiera piosenki miała miejsce na warszawskim koncercie trasy promującej naszą najnowszą płytę „Raj”. Po reakcjach sądzimy, że się spodobała! – dodaje Kuba.

Teledysk do utworu wyreżyserowała debiutująca w tej roli aktorka Olga BołądźCieszę się z tej współpracy. Często zapominamy, że dla każdego z nas najlepszą imprezą powinno być życie. Dobrze sobie o tymczasem przypomnieć. Dla mnie ten projekt jest ważny również dlatego, że swoje pierwsze kroki w aktorstwie stawiałam, będąc pod opieką agencji aktorskiej Moniki Kaczmarek i Magdy Prokopowicz, założycielki Fundacji. Teraz, gdy jestem na początku drogi po drugiej stronie kamery, Magda znów jest w pewien sposób ze mną.

Nie jest to jedyny debiut związany z premierą. W teledysku po raz pierwszy w roli aktorów wystąpili bowiem Marta, Kasia, Weronika, Wiola i Artur – przyjaciele i podopieczni Fundacji, którzy kiedyś zmagali się z rakiem, a dzisiaj celebrują życie, czerpiąc z niego jak najwięcej. Bohaterowie teledysku do piosenki „Dla Nas KRS 0000 338 803” inspirują do działania i udowadniają, że z rakiem można żyć, przez raka można przejść.

 

Przelej KRS 0000 338 803 na zdrowie
W teledysku „Dla Nas KRS 0000 338 803” zagrało również znane z zeszłorocznej kampanii rzemieślnicze piwo bezalkoholowe „KRS 000 338 803”. Było ono głównym motywem zeszłorocznej kampanii „Nie ma Rak`n`Rolla bez procentów”, w której fundacja, poprzez zastosowaną grę słowną zwracała uwagę, że do działania potrzebuje procentów, jednak innych niż może się wydawać. Kampania przyniosła fundacji i twórcom w sumie 11 nagród: 3 Złote Spinacze, 5 mieczy KTR oraz 4 statuetki w konkursie Innovation.

Piwo „KRS 0000 338 803” to oryginalna receptura browaru rzemieślniczego Inne Beczki. Etykieta umieszczona na butelce informuje o tym jak wesprzeć fundację. Nazwa piwa to numer KRS, który należy wpisać w deklaracji podatkowej, gdy chcemy przykazać 1% podatku na Fundację Rak’n’Roll. Piwo dystrybuowane jest, tak jak poprzednio, w popularnych lokalach gastronomicznych w całym kraju oraz w sieci www.frisco.pl.
W realizację kampanii „Pijani Życiem” fundacji Rak’n’Roll zaangażowało się wiele podmiotów. Za przygotowanie strategii oraz wypracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja reklamowa GREY, za realizację teledysku studio produkcyjne Shootme Warsaw, postprodukcję studio The Chimney Pot, a za opracowanie strategii komunikacji agencja Cohn&Wolfe.