Sławomir Skowerski ponownie w Komisji Etyki Reklamy

16 lipca 2019
0
608

Sławomir Skowerski, head of copywriting w GoldenSubmarine, został wybrany na drugą kadencję Komisji Etyki Reklamy.

Komisja jest organem Rady Reklamy, organizacji zrzeszającej branżę reklamową i reklamodawców. Sławomir Skowerski był już arbitrem Komisji Etyki Reklamy w poprzedniej kadencji (od grudnia 2016 roku). Pod koniec czerwca, podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, powołano go do niej ponownie.

Misją Rady Reklamy jest dbanie o to, by przekaz reklamowy, bez względu na to gdzie się pojawia, był uczciwy oraz zgodny ze standardami określonymi przez Kodeks Etyki Reklamy. Rada Reklamy przeciwdziała rozpowszechnianiu reklam, które wprowadzają w błąd, naruszają podstawowe wartości społeczne czy też zagrażają uczciwej konkurencji.

Sławomir Skowerski jest związany z agencją GoldenSubmarine od prawie ośmiu lat.