Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

0
402
Informacja prasowa

Spółki tworzące Netsprint Group – Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress – integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach  zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna.

Tomasz Musiał jako VP Publishers & Programmatic będzie tworzyć i integrować kompleksową gamę produktów spółek Netsprint Group dedykowanych dla Wydawców, wśród których szczególne miejsce zajmie oferta monetyzacji powierzchni w ekosystemie programmatic. Zajmie się również rozszerzeniem obecnego inventory w modelu zautomatyzowanym. Wspólnie z Nikodemem Sarną, Head of Business Development CEE & Partnerships Network, będą wzmacniać relacje  z kluczowymi Wydawcami Netsprint Group. Najbliższe miesiące Tomasz Musiał i Nikodem Sarna poświęcą na opracowanie strategii rozwoju wybranych produktów z portfolio Netsprint Group  oraz ekspansję na rynki zagraniczne.

Źródło: www.netsprint.group

Przez ostatnich 5 lat Tomasz Musiał pracował w Smart AdServer Polska, gdzie jako General Manager współpracował z polskimi klientami oraz partnerami z obszaru EMEA. W ramach pełnionych obowiązków odpowiadał za rozwój i implementację rozwiązań w obszarze adserver i programmatic. Z branżą digital marketingu związany jest blisko 15 lat. Współautor raportów rynkowych i publikacji, a także prelegent na konferencjach lokalnych i zagranicznych.

Nikodem Sarna posiada pięcioletnie doświadczenie w środowisku reklamy online. Przed dołączeniem do Netsprint Group jako Business Development Manager CEE związany był z polskim oddziałem Smart AdServer. Wcześniej współpracował z warszawskim biurem Starcom MediaVest Group (obecnie Publicis Media) i londyńskim biurem Rubicon Project. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Aktywnie uczestniczy w życiu branży – jest autorem artykułów i prelegentem na konferencjach.

***

Netsprint Group dzięki unikalnym danym o polskich użytkownikach pomaga w precyzyjnym dotarciu do użytkowników we wszystkich kanałach digital: content marketing, display & programmatic, mobile, email marketing i wideo. Sercem rozwiązań Netsprint Group jest Netsprint Audience – platforma gromadząca dane, która dzięki unikalnej technologii i zaawansowanym algorytmom analizującym wiele źródeł pozwala stworzyć pogłębione profile użytkowników i skutecznie wykorzystywać je w kampaniach.

Netsprint Group tworzą Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here