WebTalk dla Allianz Polska

25 lipca 2019
0
677

Agencja WebTalk wygrała przetarg na obsługę social media i digital dla Allianz Polska.

– Wieloletnie doświadczenie pozwala nam zaoferować odpowiedni standard, wymagany przez klientów z rynku finansowego – komentuje Michał Dunin, dyrektor zarządzający WebTalk.

Agencja WebTalk wesprze Allianz Polska w prowadzeniu profilu na Facebooku oraz w zakresie kampanii w social mediach. Jak podaje WebTalk, agencja od lat rozwija swoje kompetencje in-house oferując kompleksowe usługi w zakresie marketingu online.

– Poziom zaprezentowanych w postępowaniu przetargowym ofert był bardzo wysoki zarówno pod względem merytorycznym, jak i kreatywnym. Po ich przeanalizowaniu, zdecydowaliśmy się rozpocząć współpracę z agencję WebTalk. Działania agencji będą skupione wokół prowadzenia profilu na Facebook’u, moderacji także przygotowywania dedykowanych kampanii w social mediach na potrzeby realizowanych projektów – komentuje Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu i PR, Allianz Polska.

– Wewnętrzny dział Community Management oraz dalszy rozwój działu Kreacji pozwalają nam zagwarantować najwyższy poziom obsługi – mówi Michał Dunin, dyrektor zarządzający WebTalk. Jak dodaje, agencja wprowadzi także w życie strategię angażującą społeczność online. Współpraca Allianz Polska i WebTalk rozpocznie się we wrześniu.