Włącz się na PR za nami

20 maja 2019
0
1008

10 maja w auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie odbyła się II edycja Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”. Organizatorami wydarzenia było Stowarzyszenie PR ON. Tematem przewodnim tegorocznej edycji był Influencer Marketing, którego obecność stała się nieodłącznym elementem kampanii Pr-owych i marketingowych.

Wystąpienia 7 specjalistów ze świata PR i marketingu, miało okazję posłuchać prawie 100 pasjonatów. Jako pierwsza na scenie pojawiła się przedstawicielka MBE: Group Edyta Sander, która po mistrzowsku opowiedziała o Employer Brandingu w social mediach. Gościem był także Cyprian Maciejewski – członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, który uczył  profilowania w komunikacji korporacyjnej. Dzięki Dominice Kucner specjalistce ds. PR w LifeTube słuchacze dowiedzieli się jak wykorzystywać potencjał Influencerów i jak wygląda współpraca z tą grupą. Grzegorz Borowiecki z Wunderteam zdradził tajniki komunikacji z Pokoleniem Z i przekazał kilka rad jak “nie wpaść w dzban zapomnienia”. Temat content marketingu w swojej prelekcji podjął Michał Grzebyk z firmy Content house. O tym jak kontaktować się z mediami, wie najlepiej dziennikarz, dlatego ten temat w swoim wystąpieniu rozwinęła Małgorzata Baran. Doskonałym podsumowaniem było przemówienie Jolanty Kogut – kulturoznawcy, wykładowcy, twórcy wielu projektów, która o etyce w Public Relations wie wszystko.

Organizatorzy zadbali również o czas na dyskusje w platformach networkingowych, a także zaaranżowali panel dyskusyjny, w którym to każdy z uczestników mógł wziąć czynny udział. Na zaproponowane przez słuchaczy pytania dotyczące Influencer Marketingu odpowiadali Grzegorz Borowiecki oraz Michał Grzebyk. Ta forma komunikacji pozwoliła publiczności poznać różne aspekty pracy z Influencerami, a ekspertom dała możliwość dyskusji w obszarze, w którym się specjalizują.