Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

3 lutego 2019
0
1031

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków do kreatywnego poszukiwania sposobów na polubienie zimy.

Moda na grzanie opanowała świat

Każdy ma swój sposób na skuteczne rozgrzewanie się zimą – chłodne wieczory można spędzać w domowym zaciszu pod kocem lub w sposób aktywny, uprawiając sporty zimowe. Żołądkowa Gorzka już trzeci rok z rzędu serwuje wszystkim zmarzluchom aromatycznego Grzańca i zachęca do jego samodzielnego przyrządzenia w domu. Dla zwolenników grzania się na świeżym powietrzu marka przygotowała Stacje Grzewcze na Zimowym Narodowym i w Białce Tatrzańskiej utrzymane w klimacie après-ski, gdzie po zimowych szaleństwach można odpocząć i rozgrzać się Grzańcem.

Ambasadorzy #modynagrzanie

Jedną z aktywacji w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy jest konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym marka zaprasza do podzielenia się swoimi pomysłami na skuteczne rozgrzewanie się tej zimy. Do akcji został zaangażowany znany duet youtuberów Nienasyceni, czyli Karol Paciorek i Lisie Piekło. Pierwszy ich materiał został zrealizowany podczas wizyty na Zimowym Narodowym, gdzie pokazali swoim fanom sposoby na spędzenie zimy w mieście i odwiedzili Stację Grzewczą. Wkrótce odwiedzą też drugą Ambasadę Grzańca w Białce Tatrzańskiej i sprawdzą, jakie atrakcje czekają na fanów górskich rozrywek. Akcję wspierają także popularni blogerzy i instagramerzy, którzy dzielą się swoimi patentami na ciepłe spędzenie zimy.